وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 11 تير 1393 ساعت 20:12   |   کد مطلب: 8069
شیرین‌ترین لحظه زندگی‌ام، ساخت وله برای رهبری بود
یکی از دستگاه‌هایی که سهم مهم و اثرگذاری در پوشش خبری برنامه‌های سفر رهبری به همدان ایفا کرد؛ صدا و سیما به ویژه واحد اطلاعات و اخبار مرکز همدان بود.

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، از چند روز مانده به تشریف‌فرمایی رهبر معظم انقلاب تا زمان ورود، همزمان با آغاز خبر استانی، موسیقی زیبای"آب زنید راه را هین که نگار می‌رسد . . . " در تلویزیون طنین‌انداز شده و شور و شوق مردم برای پذیرایی از میهمان عزیزشان را بیشتر می‌کرد. یوسف عباسی‌فر، دبیر وقت خبر صدا و سیمای مرکز همدان و مبتکر این کار بود که در این‌باره می‌گوید:

ما به مناسبت سفر رهبر معظم انقلاب  برای مجموعه خبری باید یک وله می‌ساختیم که به جای خلاصه خبر ساخته پخش شود؛ البته باید به دردبخور، زیبا، مختصر و مفید هم می‌بود. با یکی از تدوینگران از عصر آن روز شروع کرده و تا حدود ساعت 5/2 -3 صبح وله را درست کردیم. ما اصلا متوجه نشدیم که کی ساعت 3 صبح  شد! خوشبختانه کار مورد تأیید قرار گرفت و چندین روز علاوه بر بخش خبر در بخش‌های دیگر نیز مورد استفاده قرارگرفت؛ بنابراین شیرین‌ترین لحظه زندگی من، استفاده از این وله در بخش‌های خبری و سایر بخش‌ها بود. 

 

 

دیدگاه شما