وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 11 تير 1393 ساعت 20:10   |   کد مطلب: 8068
نقش چشمگیر جوانان و ستاد مردمی در استقبال از رهبری
افراد و گروه‌های مختلی در سفر مقام معظم رهبری به همدان تلاش کردند تا بتوانند به سهم خود، برنامه‌های ارزشمندی را اجرا کنند. یکی از ستادهایی که نقش چشمگیر و مهمی را ایفا کرد؛ ستاد استقبال مردمی از ورود مقام معظم رهبری بود. آنچه در زیر می‌خوانید؛ خاطرات حسن قهرمانی‌مطلق، قائم‌مقام این ستاد است:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان، ستاد مردمی استقبال از ورود مقام معظم رهبری به صورت خودجوش شکل گرفته و حمایت‌های مالی آن از طرف مردم بود. حمایت های مالی مردم، حرکت خودجوش آن‌ها و مدیریت مردم، قابل‌توجه بود و جوانان متدین شهر همدان به صورت پرشور در مسجد کولانج جمع شد بودند.

این ستاد ایستگاه‌های متعدد صلواتی و پذیرایی را در مسیر استقبال مردم از مقام معظم رهبری تشکیل داده و فضاسازی‌های مناسبی را در سطح شهر انجام دادند.

جوانان و اعضای ستاد استقبال مردمی از چندین روز پیش از سفر تا چند روز بعد از سفر به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند.

این جوانان بسیار علاقه‌مند به دیدار با رهبر خود بوده و حتی درخواست می‌کردند چفیه‌ای به عنوان تبرک از حضرت آقا دریافت کنند که در یکی از جلسات توانستند به این خواسته برسند.

در آن زمان این جوانان پرشور در چشم‌هایشان، برق شوق دیدار مقام معظم رهبری دیده می‌شد که این لحظه از ماندگارترین لحظاتی است که هرگز فراموش نمی‌شود.

لحظه دیگری که برای بنده قابل‌توجه بود؛ حضور گسترده مردم در اوج گرمای تابستان بود و اینکه حضرت آقا در این سفر به مسائل عمرانی، فرهنگی و تاریخی استان همدان توجه ویژه داشتند. همچنین حضور ایشان در جمع خانواده شهدا و گوش سپردن به درددل‌های ایثارگران از خاطرات شیرین این سفر است.

 

دیدگاه شما