وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 10 تير 1393 ساعت 11:29   |   کد مطلب: 8030
مدیرعامل خدمات موتوری شهرداری همدان:
هدیه‌ای که هرگز فراموش نخواهم کرد
حسین سیبی نیز در زمان سفر رهبری به عنوان مدیرخدمات شهری شهرداری همدان انجام وظیفه کرد. وی هم‌اکنون مدیرعامل خدمات موتوری شهرداری است. او می‌گوید:

به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی پاسداشت دهمین سالروز سفر رهبری به همدان،آماده کردن ورزشگاه برعهده ما بود و مسئولیت کارها را عهده دار بودیم. به لحاظ اینکه مسئولیت آماده کردن ورزشگاه به عهده شهرداری بود؛ دوستانی که از کادر حفاظت بودند یک چفیه حضرت آقا را به من دادند و این هدیه جزء ارزنده‌ترین هدایایی بود که در طول عمرم گرفتم و این را هرگز فراموش نکرده و به آن افتخار می‌کنم.

***

همچنین جمعیتی که برای استقبال از ایشان آمده بود از میدان شریعتی تا ورزشگاه بسیار متراکم و بی‌نظیر بود و قبل و بعدش نیز چنین بود و تاکنون چنین تجربه‌ای را برای استقبال نداشته‌ایم و فکر نکنم که دیگر چنین چیزی پیش آید.

در زمان سفر حضرت آقا، برکات معنوی زیاد بود و بسیاری از چشم‌ها گریان بود و این نشان از شوق مردم به مقام معظم رهبری دارد. همچنین در ملاقات با جانبازان و ایثارگران که در سالن ابن سینا صورت گرفت و حضرت آقا در آن مکان تشریف داشتند؛ حضور داشته و شاهد لحظات وصف‌ناپذیری بودم که در طول تاریخ قطعا این اتفاقات نادر است و من نیز این اتفاقات را تجربه کرده و برای یک عمر خاطره دارم.

دیدگاه شما