وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 19 شهريور 1403 ساعت 10:03   |   کد مطلب: 43553
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان از برگزاری جشن عاطفه ها در هزار و ۷۵۳ پایگاه امداد و مرکز نیکوکاری ثابت و سیار این استان به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.

سیدحسن نعمتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همه ساله و همزمان با آغاز سال تحصیلی "جشن عاطفه ها" با هدف جلب مشارکت های مردمی و خیران استان در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند و کم بضاعت برگزار می شود.

این مسوول با بیان اینکه این رخداد نمادی از توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری است،اظهار کرد: جشن عاطفه ها درآستانه سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریور ماه تا هفتم مهرماه با هدف کمک به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت جامعه اسلامی و گسترش فرهنگ احسان و انفاق برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: جشن عاطفه ها در هزار و ۷۵۳ پایگاه امداد و مراکز نیکوکاری و به صورت نمادین در ۲۲ شهریور ماه در سطح پایگاه های میادین و معابر شهری، و در جمعه ۲۳ شهریور ماه در مصلی و میعادگاه های نماز جمعه و روز هفتم مهر ماه در مدارس برگزار می شود.

نعمتی گفت: کمک به دیگران هم به لحاظ انسانی و هم دینی بر اساس آنچه در قرآن و احادیث ائمه و پیامبر آمده است یکی از مسائل مهم و حائز توجه به شمار می رود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، تعداد دانش آموزان تحت حمایت را ۱۶ هزار نفر اعلام کرد و ادامه داد: ۱۴۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در جشن عاطفه های سال گذشته جمع آوری و در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع شد که پیش بینی می شود این رقم در جشن عاطفه های امسال افزایش یابد.

وی با اشاره به همکاری آموزش وپرورش، صدا و سیما، بسیج و مراکز نیکوکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های خیران و مردم نیک‌اندیش است و همچنین نیکوکاران عزیز می‌توانند با کد دستوری # ۰۸۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۱۷۷۷۷۷۷ نسبت به پرداخت کمک‌های خود اقدام کنند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، ۶۲ هزار خانواده نیازمند شامل ۱۱۵ هزار نفر به صورت مستمر از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما