وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 17 مهر 1393 ساعت 16:29   |   کد مطلب: 10039
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان:
جشن عاطفه ها، فرهنگ نوعدوستی را در دانش آموزان نهادینه می کند
 جشن عاطفه ها، فرهنگ نوعدوستی را در دانش آموزان نهادینه می کند
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان گفت: جشن عاطفه ها، فرصت مناسبی است که فرهنگ نوعدوستی را در جامعه به ویژه در مدارس نهادینه می کند.

به گزارش نافع به نقل از روداور، صبح امروز مراسم جشن عاطفه‌ها در مدرسه شهید سلیمی تویسرکان همزمان با سراسر کشور با حضور مسئولان تویسرکانی برگزار شد.

علی نامدار سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تویسرکان در این مراسم با تبریک دهه ولایت و امامت  رگزاری جشن عاطفه‌ها را یکی از سنت‌های حسنه عنوان و اظهار کرد: این جشن به منظور کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها با هدف کمک‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و احسان در بین دانش‌آموزان و ارتقای کرامات انسانی است.

جواد اسدبیگی مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز با تأکید بر اینکه باید توجه به کودکان به ویژه دانش آموزان بی بضاعت سرلوحه اقشار مختلف جامعه باشد، اظهار کرد: همزمانی دهه ولایت و جشن عاطفه ها در سال جاری می تواند نقطه عطفی در راستای شناخت ائمه (ع) و تأسی از آنان در  راستای کمک رسانی به بی بضاعتان باشد.

وی با اشاره توجه به کودکان محروم در سراسر کشورمان و حتی در غژه و فلسطین برای هر یک از ما وظیفه است، افزود: این حضور پرشور بی تردید برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که پس از تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکنون از سوی اقشار مختلف مردم شکل گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان ابراز کرد:جشن عاطفه های بهانه ای برای نزدیک شدن دل ها به یکدیگر و رفع فقر در جامعه است.

در این مراسم پرشور که با حضور تمامی دانش آموزان ، معلمان و تنی چند ار مسئولین ادارات شهرستان تویسرکان برگزار شد، دانش آموزان کمک های انسان دوستانه خود را به دانش آموزان بی بضاعت و خانواده آنان اهدا کردند.

IMG_3200

IMG_3189

IMG_3192

دیدگاه شما