وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 22 مهر 1402 ساعت 20:46   |   کد مطلب: 43335
امام جمعه،استاندار همدان و فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) با صدور پیامی مشترک از شهروندان همدانی در زمینه برگزاری شکوهمند دومین کنگره ملی هشت شهید استان، این رخداد را برگ زرینی در کارنامه پرافتخار مردم این دیار دانستند.

به گزارش نافع، متن بیانیه مشترک قدردانی حضرت آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و سردار پاسدار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) استان از مردم شهیدپرور استان برای برگزاری شکوهمند دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الرضا (علیه السّلام):
مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏...
امام رضا (علیه السلام) می‌فرمود: هر که سپاس مردم نعمت دهنده را نگوید، سپاس خداوند متعال را انجام نداده است

خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر آوازه همدان در سپهر پاسداشت ارزش های الهی، اسلامی و ملی خوش درخشید.

در بخش بعدی این بیانیه آمده است: دومین کنگره شهدای استان همدان، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار مردم شهید پرور دار المومنین و دارالمجاهدین استان همدان بود که به مدد الهی و تلاش جهادی دست اندرکاران آن به شکل مطلوبی برگزار شد.

در قسمت دیگری از این بیانیه آورده شده است: تفقد و عنایت ویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«حفظه الله» به این دیار و یادگاران گرانسنگ استان در دفاع مقدس، قوت قلب و روح خاصی به جریان برگزاری این کنگره بخشید که جای امتنان و تشکر خاضعانه دارد.

در بخش بعدی این پیام آمده است: اما آنچه بر کیفیت اجرای برنامه‌های اصلی و جنبی کنگره افزود و نقشی ماندگار از خود بجا گذاشت، حضور پر شور و شوق مردم استان همدان بود که مخاطب ویژه این رویداد عظیم فرهنگی بودند.

در بخش پایانی این بیانیه آورده شده است: اینجانبان ضمن حمد و سپاس از محضر باری تعالی و ارج نهادن مساعی ارزنده دست‌اندرکاران این کنگره، خاصه از مردم ولایتمدار، عزتمند و شهیدپرور استان همدان که همچون همیشه با حضور بی‌مثال و پرشکوه خود صحنه‌های پر شور و شعوری ترسیم نمودند کمال تشکر و قدردانی داشته و دوام توفیقات و برکات را برای عموم امت این دیار آرزومندیم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما