وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 12 آبان 1394 ساعت 11:21   |   کد مطلب: 17035
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
شعار"مرگ بر امریکا" توسط مردم خاموش نخواهد شد
تازمانی که استکبار پابرجاست شعار"مرگ بر امریکا" توسط مردم خاموش نخواهد شد چراکه این شعار از نفس گرم امام (ره) برخاسته است و باید از اذکار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باشد.

به گزارش نافع به نقل از «تیتریک»، سردار علی فضلی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشگر 10 سید الشهدا(ع) استان البرز ضمن سلام و درود به امام، مقام معظم رهبری و شهدای ایران اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: لشگر 10 سید الشهدا(ع) استان البرز ویژگی های بیشماری دارد به طوری که از بدو تشکیل تا پایان دوران دفاع مقدس و تا به امروز در عرصه های مختلفی در تمام عملیات آن دوران از کوچک و بزرگ گرفته تا پیرو جوان ردی از تیپ 10 لشگر سید الشهدا(ع) مشاهده می شود.

وی افزود: از ویژگی های دیگر این لشگر کادر تشکیل دهنده آن است که متشکل از بسیجیان دریادل بودند و با توجه به ایکه فرماندهی گردان نیازمند سپری نمودن دوره های متناوب آموزشی و افسری بود ولیکن بسیجیان استان تهران، البرز و لشگر 10 سید الشهدا(ع) به بلوغ لازم رسیده بودند و بالغ بر 80 درصد کادر فرماندهی را عزیزان بسیجی تشکیل می دادند.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین رعایت اصول مقاومت در برابر دشمن را از دیگر ویژگی های لشگر 10 سید الشهدا (ع) دانست و گفت: به دلیل استفاده مداوم رزمندگان از ماسک شیمیایی و کلاه آهنی و رعایت این موضوع این لشگر کمترین مجروح شیمیایی و آزاده را داشت.

وی در خصوص شعار "مرگ بر امریکا" در راهپیمایی 13 آبان خاطر نشان کرد: تازمانی که استکبار پابرجاست شعار"مرگ بر امریکا" توسط مردم خاموش نخواهد شد چراکه این شعار از نفس گرم امام (ره) برخاسته است و باید از اذکار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما