وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 14 شهريور 1394 ساعت 12:23   |   کد مطلب: 16274
مدیر کل استاندارد استان همدان در نخستین بازدید دوره ای از اداره استاندارد شهرستان ملایر در جریان روند فعالیت و عملکرد این اداره قرار گرفت.

به گزارش نافع، سیدسعید میرنظامی مدنی در نخستین بازدید دوره ای از اداره استاندارد شهرستان ملایر در نشستی صمیمی با رئیس و کارکنان در جریان روند فعالیت و عملکرد این اداره قرار گرفت.

داریوش خالقی رئیس اداره استاندارد شهرستان ملایر ضمن ارائه گزارش از وضعیت وعملکرد این اداره، بیان داشت:  این اداره در تعامل با مدیران ارشد شهرستان و سایر ادارات و استفاده از سرمایه های موجود در زمینه گسترش استانداردسازی و ارتقاء کیفیت تولیدات داخل تلاش و کوشش می کند. 
در ادامه میر نظامی مدنی ضمن بیان دیدگاه های خود در خصوص جایگاه و ماموریت سازمان ملی استاندارد و نقش وجایگاه ادارات کل در پیشبرد اهداف سازمانی، اظهار داشت: اداره استانداردشهرستان ملایر دارای ظرفیت پرسنلی خوبی است که بایستی با تشریح و تعریف وظایف، در افزایش بهره وری و ارتقاء جایگاه اداره اقدام شود.
وی با تاکید بر رسالت و نقش سازمان ملی استاندارد در برنامه ششم توسعه در زمینه های مختلف از جمله کنترل بازار، کیفی سازی خدمات و بازرسی ها و...... گفت: همکاران ضمن مطالعه دستورالعملها، روشهای اجرائی، قوانین و مقررات، درزمینه های مختلف کاری از جمله انجام امور تحقیقی، تدوین و دیگر امور مرتبط کوشا باشند تا بتوانند رسالت سازمانی خودرا به نحواحسن انجام دهند. .
وی ضمن تاکید بر بهره وری شایسته از زمان، منابع علمی و تجهیزات آزمایشگاهی، یادآوری نمودند که پرسنل شاغل به این فکر نکنندکه به سبب دوری از مرکز امکان تاثیرگذاری ندارند بلکه با ایمان و اراده و اعتقاد به کار سازمانی سعی در انجام وظایف به بهترین وجه ممکن نمایند.
مدیر کل استاندارد استان همدان رعایت عدالت در توزیع منابع مالی، آموزش و.... را بین پرسنل متذکر شد و گفت: رعایت سلسله مراتب اداری توسط کارکنان از الزامات است.   

 پایان پیام/م.د

دیدگاه شما