وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 5 شهريور 1394 ساعت 09:42   |   کد مطلب: 16122
فرمانده انتظامي شهرستان خبر داد:
توقيف 21 خودرو با خلافي بالاي 10 ميليون ريال در بهار
فرمانده انتظامي بهار از توقيف 21 دستگاه خودرو با خلافي بالاي 10 ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "جمشيد باقري" از اجراي چند طرح انضباط ترافيکي توسط پليس راهور شهرستان و توقيف 21 دستگاه انواع خودرو ، با خلافي بالاي 10 ميليون ريال خبر داد.

وي بيان داشت: پليس راهور اين شهرستان که از ابتداي سال 94شعار" ايمني و سلامت در سفر با رعايت انظباط ترافيکي" را سر لوحه اقدامات خود قرار داده در اجراي چند طرح نقطه اي و انضباط ترافيکي در 10روز گذشته موفق به توقيف خودر هاي مذکور شده و همچنين در اين طرح ها تعداد 117 دستگاه موتور سيکلت و 30 دستگاه خودرو متخلف توقيف و به پارکينگ دلالت داده شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به ساير دستاورد هاي اجراي طرح هاي انظباط ترافيکي در شهرستان بهار عنوان داشت:در اين راستا تعداد دو گواهينامه که نمرات منفي آنها به حداکثر نمرات منفي مشخص شده در قانون راهور رسيده بود اخذ و به مدت سه ماه مورد ضبط قرار گرفت.

سرهنگ باقري گفت: با توجه به رصد به عمل آمده از آمار مقايسه اي با مدت مشابه سال گذشته از افزايش تصادفات برخوردار نبوده ايم و اين نشان از پايبندي و احترام مردم شهرستان بهار به اجراي قوانين راهنمايي و رانندگي مي باشد.

 فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه با اميد اينکه روزي آمار حوادث جاده اي و درون شهري به حداقل ممکن و صفر برسد کمال تقدير و تشکر را از مردم شريف اين شهرستان در همياري و همکاري با پليس راهور کرد.

پایان پیام/م.د

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما