وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت 17:58   |   کد مطلب: 16073
رئیس جمهور در شورای سرمایه گذاری استان همدان:
نیاز به پانصد میلیارد تومان سرمایه در کشور داریم
رئیس جمهور گفت: باید بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد تا به توسعه برسیم چون توسعه با سخنرانی به نتیجه نمی رسد.

به گزارش نافع، حجت الاسلام حسن روحانی در شورای توسعه و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه ما با عزت جنگ را به پایان رساندیم و این عزت مهمترین دستاورد ما بود و در مذاکرات هم دستاورد مهم ما همین عزت بود. 

وی ادامه داد  این دستاورد متعلق به مردم است که نتیجه همدلی و همزبانی است و باید این عزت همیشه تدوام داشته باشد.

روحانی با بیان اینکه این عزت پلکانی برای قدم های بعدی بود خاطرنشان کرد : بخشی از این عزت، رسیدن به عزت اقتصادی است و با تحریم بین المللی که شاهد آن هستیم همه دنیا تسلیم تحریم شدند و هیچ کشوری جرأت خرید یک بشکه نفت اضافه از همدان نداشت.

وی افزود: پیام مذاکره و مقاومت مردم ایران این است که به نحوی کشور را بسازیم که تحریم در آن اثر گذار نباشد و به اقتصاد غیر قابل تحریم دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه به دست کار آفرینان محقق می شود، اظهار داشت: با این میزان ظرفیت در کشور و در استان نباید بیکار داشته باشیم و وجود جوان بیکار در خانواده ها عزت نیست.

رییس جمهور با بیان اینکه ما ناخواسته علامت تحریم را به دنیا نشان دادیم، خاطرنشان کرد : ما در دنیای انحصار گرفتار می شویم اما اگر به معنای واقعی خصوصی سازی کنیم و از انحصار خارج شویم نیاز به واگذاری امور به مردم و همچنین دسترسی به مابع داریم.

وی با اشاره به نیاز کشور به منابع مالی در بخش های مختلف،یادآور شد: ما در کشور باید بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه جذب کنیم تا به توسعه برسیم چون توسعه با سخنرانی به نتیجه نمی رسد.

وی با تأکید بر اینکه کارآفرینان باید به دولت اعتماد کنند، یادآور شد:  ما هم باید به بخش های مختلف اعتماد کنیم تا به توسعه برسیم و بخش مهم اقتصاد است و باید درون زا و برون گرا باشیم.

رییس جمهور با بیان اینکه همدان پایتخت علما و عرفا بوده است، گفت: بوعلی سینا در اوج جوانی به علوم در بخش های مختلف رسید و به نابغه دهر تبدیل شد و یک شاهکار و شخصیت فوق العاده است.

پایان پیام.م.ت

دیدگاه‌ها

سلام به نظرتان با 500 میلیار د توامن میشود کشور را متحول کرد. این عدد باید خیلی بیشتر از این باشد

دیدگاه شما