وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 3 شهريور 1394 ساعت 17:03   |   کد مطلب: 16068
با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور؛
سه طرح روستایی در دهنو ملایر افتتاح شد
سه طرح روستایی در دهنو ملایر افتتاح شد
در مراسمی در روستای دهنو ملایر با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور و مسئولان کشوری و استانی سه پروژه روستایی در این روستا افتتاح شد.

به گزارش نافع، به نقل از ملایری‌ها، در مراسمی در روستای دهنو ملایر با حضور رئیس بنیاد مسکن کشور و مسئولان کشوری و استانی سه پروژه روستایی در این روستا افتتاح شد.

این سه پروژه سامل طرح بهسازی روستای دهنو، افتتاح 13 هزار و هشتصدمین واحد مسکن روستایی ملایر و 18 هزار و هشتصدمین سند روستایی ملایر بود.

 علی رضا تابش در این مراسم با اشاره به نیازهای اصلی روستاهای کشور اظهار داشت: با توجه به اقدامات و اولویت های دولت اجرای فاز اول طرح های هادی در اکثر روستاهای کشور اجرا شده است.

 وی با اشاره نیاز های اصلی روستاهای کشور بیان کرد: نیازهای کشور در بخش روستایی بسیار زیاد است و اقدامات انجام شده گام کوچک و محدودی است.

رئیس بنیاد مسکن کشور با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای ملایر گفت: اجرای طرح هادی در فاز 2 بر اساس اولیوت بوده و با توجه به نیاز هر روستا این اولیوت بندی اجرا می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با اشاره به جایگاه مبل و منبت در این روستا بیان کرد: روستای دهنو مهد منبت کشور بوده و دارای جایگاه خوبی درذ کشور است ولی منبت انجام شده در این روستا در بازار های تهران به فروش می رود.

علی نعمت چهاردولی گفت: یکی از خواسته‌های اصلی مردم این روستا این است که شهرک صنعتی چوبکار زاگرس است به نتیجه برسد که حاصلش رونق صنعت مبل و منبت در شهرستان و این روستا است.

 احمد آریایی نژاد هم در این آیین گفت: 50 درصد از اعتبارات ماده 180 با همکاری نماینده ها و قوه مجریه اجرا شده و قسمت اصلی آن به روستاها تعلق گرفته است.

نماینده مردم ملایر در مجلس اسلامی گفت: صنایع مبل ومنبت ملایر نیازمند حمایت بیشتر است و بهره مند شدن از شهرک صنعتی و حمایت در بهره مندی از برند خواسته اثصلی صنعتگران است.

در این آیین سه سند واحد روستایی به متقاضیان واگذار شد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما