وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 09:41   |   کد مطلب: 15767
فانی با اشاره به مصوبه مجلس اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، در هر آزمونی که آموزش و پرورش برگزار می کند، مربیان پیش دبستانی باید در اولویت باشند و ما با این درصد افزایش نمره، این اولویت را برای آنها قائل شدیم.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، علی اصغر فانی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص مقررات سنی شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: هرکسی بخواهد در کشور استخدام بشود تابع یک سری مقرراتی است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تعیین کرده است.
وی تصریح کرد: اگر شخصی در سن چهل سالگی بخواهد استخدام بشود؛ با احتساب سی سال خدمت و یک سال آموزش در دوران بازنشستگی به سن ۷۱سال می رسد و بدیهی است شخصی با سن۷۱سال نمی تواند خدمات خوبی را ارائه کند بنابراین سقف سنی برای ورود به آزمون های استخدامی برای لیسانس ها۳۰ سال و برای فوق لیسانس ها۳۵ سال تعریف شده است.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص معلمان پیش دبستانی گفت: ما در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اولویتی را برای معلمان پیش دبستانی قرارداده ایم که هر نمره ای را کسب کنند با توجه به سنوات حضور در آموزش و پرورش در سالهای گذشته، تا سقف ۲۰ درصد به نمره آنها اضافه می شود.
فانی ادامه داد: مصوبه مجلس شورای اسلامی هم همین است؛ در هر آزمونی که آموزش و پرورش برگزار می کند، مربیان پیش دبستانی باید در اولویت باشند و ما با این درصد افزایش نمره، این اولویت را برای آنها قائل شدیم.

دیدگاه شما