وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 08:43   |   کد مطلب: 15765
مولوی وهابی شیعه شده:
شیعه سپه چک پنجاه هزاریِ اصل است
خوش به‌حال همه شیعیان، خوش به‌حال شما که از بچگی شیعه بودید. واقعا خوش به‌حال شما، من از بیرون آمده، شما مثل ماهی در آب هستید، نمی‌دانید بیرون هیچ خبری نیست.

به گزارش نافع به نقل از بابل نومه، سلمان حدادی، مولوی وهابی شیعه شده، که بارها در فضای مجازی وهابیون را به مناظره دعوت کرده است و سوال‌های زیادی را مطرح کرده تا جوابی از آنها دریافت کند. اما هم‌چنان هیچ پاسخی از وهابیت داده نشده است.

این بار در صفحه اینستاگرامش فیلمی از یک وهابی منتشر کرده و نوشته است، این از اعتقادات همه وهابی‌ها است، فقط بعضی‌ها پنهانش می‌کنند.

سلمان

 
سلمان می‌گوید: وقتی این‌ها استدلال ندارند این‌طوری هستند، فحش، تهمت، دروغ و فتوای حلال بودن قتل، مال و ناموس شیعه می‌دهند چون هیچ منطق و حقانیتی ندارند، اما شیعه عزیز ما حق است برای همان همیشه با آرامش و استدلال پیش می‌رویم.
خوش به‌حال همه شیعیان، خوش به‌حال شما که از بچگی شیعه بودید؛ واقعا خوش به‌حال شما، من از بیرون آمده، شما مثل ماهی در آب هستید، نمی‌دانید بیرون هیچ خبری نیست.
مثل شاهزاده هستید در قصر، نمی‌دانید بیرون چه خبر است، اما من بودم و می‌دانم بیرون جز دروغ و نیرنگ در دین هیچ چیز دیگر ندارد، فقط و فقط شیعه حق است لاغیر، فکر می‌کنید اون‌ها نماز اول وقت می‌خوانند خوبه؟
حدادی مثالی می‌زند و می‌گوید: شما یک سپه چک پنجاه هزاری اصل دارید که کهنه است اما یکی، یک گونی سپه چک دارد، تازه، اما تقلبی؛ بانک مال شما را قبول می‌کند نه آنها را؛ مطمئن باشید آنها هر چقدر هم نماز و روزه بگیرند با صورت در آتش هستند، اما شیعیان شاید کمی بعضی از ما تنبل باشیم در نماز، اما نماز ما، روزه ما مثل آن سپه چک اصل و نماز آنها مثل تقلبی است.
سلمان حدادی، متولد سال ۱۳۶۱ در شهرستان سنندج است. او از پدری سنی و مادری شیعه به‌دنیا آمد.

سلمان بعد از اتمام دبیرستان، سه سال دوره تکمیلی حوزه را در زاهدان و مسجد مکی گذراند و پس از مولوی شدن، چهار ماه هم به رایوند پاکستان، برای آموزش یک دوره کامل نحوه تبلیغ و جذب رفت که بعد طی یک ماجرای تکان‌دهنده و شنیدنی شیعه شد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما