وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 07:54   |   کد مطلب: 15755
برخی دیگر از اصلاح طلبان کشور در حالی که خبرنگار دانا برای سوال از آنها بارها با این افراد تماس گرفت در نهایت واکنش های جالبی برای عدم پاسخگویی و حتی سکوت نشان دادند.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، طی هفته گذشته رئیس کمیته انتخابات اصلاح طلبان در سفر خود به ایلام اظهارات بحث برانگیز را مطرح کرد.

وی در سخنرانی خود در جمع اصلاح‌طلبان گفت: «اگر این کشتی سوراخ شود، تمام ایرانیان غرق خواهند شد، یک شخص با رأی احزاب، اشخاص و انجمن‌ها بالا می‌آید و رئیس‌جمهور می‌شود، اینکه آن آقا بگوید من به هیچ حزبی وابسته نیستم نشان از بی عرضگی اوست، از کجا آوردید؟ ما ده به ده و شهر به شهر گشتیم و آرا را به حساب جاری شما حواله کردیم، مگر ما مرض داشتیم که هزینه دادیم، اگر کمک نمی‌کردیم جلیلی به روی کار می‌آمد.»

این توهین آشکار رئیس کمیته اصلاح طلبان به روحانی بازتاب های زیادی را داشت؛ به طوری که عده ای از اصلاح طلبان معتقد هستند نباید شأن ریاست جمهوری توسط کسی شکسته شود و این اقدام رهامی قابل توجیه نیست.

از طرف دیگر برخی دیگر از اصلاح طلبان کشور در حالی که خبرنگار دانا برای سوال از آنها بارها با این افراد تماس گرفت در نهایت واکنش های جالبی برای عدم پاسخگویی و حتی سکوت نشان دادند.

برخی از این واکنش‌ها به سوال خبرنگار دانا مبنی بر اینکه نظر این افراد راجع به اظهارات رهامی در ایلام چیست، در زیر آمده است:

 

هادی خانیکی: الان صحبت نمی کنم و در مسیر رفتن به فرودگاه هستم؛ هرچند هنوز چیزی در این خصوص ندیده ام.

داریوش قنبری: ابتدا باید ببینم موضوع چه بوده، اکنون صحبتی ندارم.

 

اکبر اعلمی: در این مورد صحبت نمی کنم.

ابراهیم اصغر زاده: صحبتی با شما ندارم.

 

مصطفی کواکبیان: من هنوز چیزی نخوانده ام، اجازه بدهید متن را بخوانم بعدا شاید اظهار نظر کنم.

علی شکوری راد: من اظهار نظری ندارم؛ کسی یک حرفی زده است اما من لازم نمی دانم درباره آن اظهار نظر کنم.

 

جهانبخش خانجانی: الان مصاحبه نمی کنم؛ اصلا امروز من نمی توانم صحبت کنم.

غلامحسین کرباسچی: پس از سوال و جواب از خبرنگار و گرفتن آدرس دفتر شبکه خبر همچنین طرح سوال از وی، با گفتن کلمه «باشه» تلفن را قطع کرد.

 

محمد هاشمی: در حالی که سوال خبرنگار به انتها نرسیده بود تلفن را قطع کرد.

محمد رضا خباز: من چنین جمله‌ای را ندیدم؛ هرچند آقای رهامی آدم مؤدبی است و بعید می‌دانم چنین حرفی را زده باشد. من با وی آشنا هستم او بسیار متدین است.

 

این در حالی است که بسیاری از اصلاح طلبان دیگر بعد از شنیدن نام خبرگزاری تلفن را قطع کرده و یا بسیاری دیگر نیز پاسخگوی تماس ها نبودند.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما