وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 11:43   |   کد مطلب: 15706
خبرگزاری خبرآنلاین با وابستگی به جریان معلوم الحال در کشور، در اقدامی عجیب با برداشت شخصی از اینستاگرام رحمانی فضلی مدعی شده است که وزیر کشور برای گرفتن سمت معاونت سیاسی به وزارت کشور رفته است ولی این پیشنهاد وی مورد پذیرش مسئولین صدا و سیما قرار نگرفته است.

به گزارش نافع به نقل از راه دانا، سایت خبرآنلاین با وابستگی به جریان خاص در کشور، در اقدامی عجیب با برداشت شخصی از اینستاگرام رحمانی فضلی مدعی شده است که وزیر کشور برای گرفتن سمت معاونت سیاسی به وزارت کشور رفته است ولی این پیشنهاد وی مورد پذیرش مسئولین صدا و سیما قرار نگرفته است.

این در حالی است که منظور رحمانی فضلی از به کار بردن واژه دیروز در این پست، زمانی است که در صدا و سیما سمت داشته است.

رحمانی فضلی در اینستاگرام خود این گونه نوشته است:

 

«سلام قولا من رب رحیم
دیروز؛ قرار شد به عنوان معاون سیاسی در حوزه خبر و برنامه‌های سیاسی در سازمان صدا و سیما انجام مسئولیت کنم، استراتژی کاری را دفاع واقع‌بینانه و نقد منصفانه تعریف کردم.

تغییر روشی که سهل جلوه می‌کرد ولی پذیرش آن سهل نبود زیرا ... می‌بایست واقعیت رویدادها بیان شود، نه آنگونه که دوست داشته می‌شود. باید تمام حقیقت را به زبان ساده گفت و نه تنها بخشی از آن را. باید باور داشت که طلوع هر حقیقت پایانی است برای هر هیاهوی صنفی، جناحی و سلیقه‌ای. باید ایمان داشت که در قاموس اخلاق حرفه‌ای رساترین فریادها انعکاس صدای مردم است و ... امروز در اینجا؛ روز خبرنگار را صمیمانه به همه مدافعان حقیقت و راستی تبریک می‌‌گویم.»

اما برداشت خبرآنلاین از این خبر اینگونه بوده است: عبدالرضا رحمانی فضلی جمعه 16 مرداد ماه به صدا و سیما رفت و بنا بر این بود سمت معاونت سیاسی صداوسیما را بر عهده بگیرد که پیشنهادات او مورد استقبال مسئولین قرار نگرفت و از این رو متن زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

انتهای پیام/م

دیدگاه شما