وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 17 مرداد 1394 ساعت 18:57   |   کد مطلب: 15686
انقلابیون پشیمان درصدد تحریف امام و انقلابند/ روستاییان هرگز به هاشمی رأی اعتماد ندادند
امروز "انقلابیون پشیمان" به دنبال خاتمه دادن به گفتمان امام(ره) و انقلاب اسلامی و معرفی یک امام غیر انقلابی هستند.

به گزارش نافع، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: این افراد به دنبال تحریف سخنان امام درخصوص انقلابی‌گری، استکبارستیزی، مبارزه با ظالمان، حمایت از ملت‌های مظلوم و آمریکا ستیزی که جز اصول امام(ره) است؛ هستند زیرا با تفکرات آن‌ها سازگاری ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی افزود: لازمه این تحریف، معرفی امامی غیر انقلابی است که بار اصلی آن را هاشمی رفسنجانی به دوش می‌کشد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر هاشمی در نسبت دادن برخی موارد به بنیان‌گذار کبیر انقلاب و اهانت به روستاییان تصریح کرد: اظهارات وی متأثر از فضای فکری کارگزاران و گروه‌های مشابه و فرزندان مجرم خود است و تعجبی ندارد زیرا از ابتدا نگاه توسعه‌گرا داشته که با نگاه عدالتگرای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تفاوت اساسی دارد.

امام جمعه شهر مریانج بیان کرد: پیش از این نیز در برنامه دوم توسعه و با وجود نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب شاهد نزاع گفتمانی وی بوده‌ایم.

حجت‌الاسلام رستمی با بیان اینکه امام(ره) حامی مستضعفان بود، خاطرنشان کرد: همین روستاییان بودند که انقلاب را به ثمر رسانده و حمایت کردند و هاشمی هر بار از همین افراد، رأی اعتماد نگرفت و شکست خورد.

وی با بیان اینکه سخنان هاشمی تنها حمله به روستازادگان نیست، گفت: وی و افراد هم‌مسلک او معتقدند که تنها گروه خاصی که قوائد زندگی لیبرالیستی و توسعه محور را می‌دانند مجاز به حضور در فضای عمومی هستند و این برخاسته از نگاه متفاوت هاشمی با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/م.ت

دیدگاه شما