وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 15 مرداد 1394 ساعت 09:00   |   کد مطلب: 15647
در مسابقات بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان
اصفهان با شکست خوزستان به جمع 4 تیم صعود کرد
دختران بلندقامت اصفهانی موفق شدند در مرحله حذفی برابر حریف خوزستانی خود به برتری برسند و با اقتدار به جمع چهار تیم برتر صعود کنند.

به گزارش نافع به نقل از فارس، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان آغاز شده است، روز چهارشنبه با راهیابی تیم‌ اصفهان به مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

در این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌‌جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه به نام گروه «د» سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله حذفی دو تیم اصفهان و خوزستان با قضاوت مهناز عمو، فاطمه بهرامی و منصوره علیخانی برابر هم به میدان رفتند که در پایان دختران اصفهانی موفق شدند حریف خود را شکست داده و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

در این مسابقه، تیم اصفهان در همه کوارترها به ترتیب با نتایج 13 بر 10 ،17 بر 6 ،24 بر 7 و 24 بر 10 به برتری رسید.

در نهایت و مجموع چهار وقت معمول بازی، تیم اصفهان با نتیجه 78 بر 33 برنده این دیدار شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بهارک زوارزادگان از اصفهان با کسب 21 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و در طرف دیگر فرحناز بهداروندی با کسب 12 امتیاز برای تیم خوزستان موثر واقع شد.

گفتنی است در آخرین بازی این مرحله  بروجردی‌ها باید برابر کرمانشاه به میدان بروند.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شده و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات، در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما