وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 09:01   |   کد مطلب: 15624
ارسال به دوستان دبیر هیئت قایقرانی همدان خبر داد
حضور 8 قایقران همدانی در اردو‌های تیم ملی
دبیر هیئت قایقرانی همدان گفت: حضور هشت قایقران در اردو‌های تیم ملی استان همدان را به یکی از قطب‌های قایقرانی در کشور تبدیل کرده است.

به گزارش نافع به نقل از فارس، مهدی ضروری با بیان اینکه موفقیت قایقرانان استان، همدان را به یکی از قطب‌های قایقرانی تبدیل کرده است،‌ اظهار کرد: استان همدان با وجود امکانات محدود ورزشکاران موفقی را در این رشته ورزشی معرفی کرده است.

وی، موفقیت‌های قایقرانان استان همدان را حاصل برنامه‌ریزی هیئت و تلاش ورزشکاران دانست و گفت: این هیئت در نظر دارد با اجرای برنامه‌های منظم و پیگیری مداوم تمرینات کسب عناوین را در این رشته افزایش دهد.

دبیر هیئت قایقرانی همدان تصریح کرد: با درخشش ورزشکاران در مسابقات مختلف و در دو بخش آقایان و بانوان در سال جاری تاکنون هشت قایقران استان به اردو‌های تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه پنج نفر از دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی از بخش آقایان هستند،‌ ابراز کرد: دانیال آقابزرگی و یاسین قمری دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کانو کانادایی در رده جوانان هستند.

صمدی افزود: اردوی تیم ملی کانوکانادایی مردان جوانان به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا از 15 مردادماه در دریاچه آزادی آغاز می شود و دو قایقران استان نیز در این اردو حضور دارند.

وی در تشریح این اردو اظهار کرد: آغاز دور جدید تمرینات از 15 مردادماه با حضور هفت قایقران از پنج استان برگزار می‌شود و حاضران در این اردو تمرینات خود را به مدت سه هفته زیر نظر الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانو کانادایی و ایمان پور‌عزیز مربی کانو پیگیری می‌کنند.

دبیر هیئت قایقرانی همدان افزود: علی الماسی در کانو کانادایی زیر 23 سال،‌ ایمان مخملی در کایاک جوانان و محمد ولدی اطهر در کایاک زیر 23 سال دیگر دعوت‌شدگان به اردو‌های تیم ملی هستند.

وی با اشاره به حضور سه بانوی قایقران در اردو‌های تیم ملی،‌ گفت: آرزو حکیمی،‌ مریم کریمی و مریم امیدی‌پارسا نیز سه بانوی دعوت شده استان به اردوی تیم ملی روئینگ زیر 23 سال بانوان هستند.

صمدی با بیان اینکه قایقرانان استان مسابقات لیگ و بسیج را پیش رو دارند،‌ عنوان کرد: قایقرانان استان خود را برای حضور در مسابقات المپیاد بسیج و مسابقات لیگ آماده می‌کنند.

این مسئول در پایان توضیح داد: قایقرانان دو مرحله از مسابقات لیگ را پشت سر گذاشته‌اند و یک مرحله در اوایل شهریورماه و یک مرحله نیز در اواخر شهریور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما