وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 05:43   |   کد مطلب: 15593
نبود نظارت موجب کم تحرکی و اضافه وزن 70 درصد دانش آموزان شده است
فرماندار اسدآباد گفت:دانش آموزان در سنی نیستند که برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی کنند لذا آموزش و پرورش باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهد و در تابستان دانش آموزان را بحال خود رها نکند.

به گزارش نافع، مسعود بکائی در ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان افزود: ریشه این مشکلات در وزارتخانه است و از آنجا باید اصلاح و بازنگری در این باره انجام شود و ادارات شهرستان مقصر نیستند.
وی همچنین با اشاره به رسالت آموزش و پرورش در غنی سازی اوفات فراغت دانش آموزان گفت: دانش آموزان در سنی نیستند که برای اوقات فراغت خود برنامه ریزی کنند لذا آموزش و پرورش باید برنامه ریزی های لازم را انجام دهد و در تابستان دانش آموزان را بحال خود رها نکند.
بکائی با بیان اینکه بیشتر دانش آموزان با فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و بازهای اینترنتی آشنایی دارند گفت: این عوامل بر افت تحصیلی بی تاثیر نیست و بعلت نبود نظارت و استفاده صحیح موجب بی تحرکی و اضافه وزن 70 درصد دانش آموزان شده است.
در ادامه رییس اداره ورزش و جوانان با تشریح تفاوت میان واژه های تربیت بدنی، ورزش و اوقات فراغت گفت: ما در بحث تربیت بدنی به دنبال تندرستی نوجوان و جوانان هستیم.
کیومرث قربانی تصریح کرد: سه هزار و 810 نفر هم اکنون در کلاسهای اوقات فراغت با محوریت ورزش حضور دارند.
وی یادآور شد: 82 کلاس برای آقایان و 45 کلاس برای خانمها در حال برگزاری است.
تاکنون دو هزار ورزشکار در شهرستان اسدآباد توسط اداره ورزش و جوانان بیمه شده اند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما