وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 06:02   |   کد مطلب: 15544
مدیرمجموعه پیست اسکی تاریکدره همدان گفت: مجموعه تفریحی، توریستی و ورزشی پیست تاریکدره معروف به بهشت پنهان ایران زمین آماده میزبانی از گردشگران و مسافران تابستانی است.

به گزارش نافع، محمدرضا عسگری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجموعه تفریحی، توریستی و ورزشی پیست تاریکدره در سه بخش تلی سیژ ، اسکی روی چمن و اسکی روی برف تعریف شده و امکانات جانبی مناسبی همچون کافی شاپ، رستوران، پارکینگ و فضای سبز با چشم انداز زیبا برای بهره مندی گردشگران دارد.

وی اضافه کرد: پیست اسکی روی چمن در مکان بسیار وسیعی قرار گرفته که با توجه به امکانات و ظرفیت های پیش بینی شده در این پیست می توان مسابقات قهرمانی خارجی را هم در آن برگزار کرد.

وی با ذکر اینکه آموزش اسکی برای افراد سنین شش تا 11 سال رایگان است توضیح داد: اساتید مجرب و توانمند حاضر در این پیست تا پنج جلسه اقدام به آموزش رایگان این رده سنی می کنند.

مدیرمجموعه پیست اسکی تاریکدره همدان اضافه کرد: در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، دانشجویان، ایثارگران و بازنشستگان خدمات این مجموعه با تخفیفات ویژه ارایه می شود.

وی گفت: پیست اسکی تاریکدره همدان سومین پیست بزرگ کشور پس از شمشک و دیزین و ارزان ترین پیست اسکی کشور است و در سالجاری به جای افزایش قیمت ها شاهد کاهش قیمت خدمات در این مجموعه هستیم.

عسگری گفت: تله سیژ این مجموعه دارای 40 صندلی به ظرفیت 80 نفر است همچنین این خط یک هزار و 700 متر طول دارد.

وی افزود: این مجموعه در تمامی روزهای هفته فعال بوده و در ایام پایانی هفته میزان استفاده کنندگان از تجهیزات این مجموعه به یک هزار و 500 نفر می رسد.

مدیرمجموعه پیست اسکی تاریکدره همدان بیان کرد: 50 مربی سازمان یافته به همراه 900 اسکی باز در استان همدان به صورت فعال این رشته ورزشی را دنبال می کنند.

پیست اسکی بهشت پنهان در 10 کیلومتری جنوب غربی جاده گنجنامه در شهر همدان و در دامنه های کوه های الوند واقع شده است.

تاریک دره همدان در بین پیست های اسکی کشور کمترین مسافت را تا مرکز شهر دارد و راه دسترسی آن از دره عباس آباد و گنجنامه می گذرد و همین موقعیت سبب شده تا مردم همدان با پیمودن کمتر از 10 کیلومتر، از این مکان برای تفریحات آخر هفته خود به خصوص روزهای تعطیل استفاده کنند.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما