وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 22 تير 1394 ساعت 12:07   |   کد مطلب: 15239
رئيس پليس راهور استان همدان از توقيف يك دستگاه سواري سوزوكي گرند ويتارا با 22 ميليون و 620 هزار ريال خلافي در شب گذشته خبر داد .

به گزارش نافع، سرهنگ حسين طلايي افزود: ماموران پليس راهور شهرستان همدان در طرح برخورد با تخلفات شبانه رانندگان در مناطق تفريحي و گردشگري شهر ، طي شب گذشته در بلوار ارم با يک دستگاه سواري سوزوكي كه با انجام حركات مخاطر آميز و لايي كشي در حال حركت بوده برخود و آن را متوقف کردند.

وي در ادامه بيان داشت: پس از متوقف کردن خودرو با استعلام به عمل آمده مشخص شد خودرو داراي 22 ميليون و 620ريال خلافي معوقه به علت انجام 56 فقره تخلف، مي باشد و راننده خودرو نيز فاقد هرگونه مدرك هويتي و مالكيت وسيله نقليه مي باشد.

رييس پليس راهور استان همدان در خاتمه گفت: خودرو به علت خلافي بالا و نداشتن مدارك شناسايي تا سير مراحل قانوني و پرداخت كامل ديون دولتي تحويل پاركينگ شد.

سرهنگ طلايي ضمن اعلام اينكه يكي از موارد قانوني توقيف خودرو نداشتن هيچگونه مدرك هويتي و مالكيتي از سوي راننده است، از رانندگان خواست؛ هنگام شروع به حركت از به همراه داشتن مدارك مورد نياز از جمله گواهينامه ، كارت خودرو ، بيمه نامه و برگه معاينه فني (براي خودرو هاي بالاي  5 سال) مطمئن گردند .

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما