وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 15 تير 1394 ساعت 12:48   |   کد مطلب: 15141
رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو و کشف 10 هزار و 270 ثوب انواع البسه قاچاق در همدان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "احمد رحيمي" گفت: در پي خبري مبني بر اين که افرادي با يک دستگاه خاور در امر کالاي قاچاق و توزيع آن فعاليت داشته و اجناس خود را از استان هاي غربي کشور خريداري و از مسير شهرستان نهاوند به تهران تردد مي کنند، موضوع به صورت ويژه در دستور کار اداره پشتيباني عمليات اطلاعاتي پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.

وي افزود: پس از اطلاع از اين که افراد فوق قصد انتقال کالاي قاچاق از طريق شهرستان نهاوند به تهران را دارند، بلافاصله يک اکيپ از ماموران مجرب اداره پشتيباني عمليات اطلاعاتي به شهرستان نهاوند اعزام و با همکاري پليس نهاوند کليه مسيرهاي ورودي شهرستان نهاوند مورد کنترل قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان اظهار کرد: روز گذشته خودروي مذکور به همراه افراد ذکر شده در ابتداي روستاي "بيان" شناسايي و متوقف شد که در بازرسي دقيق از آن 10 هزار و 270 ثوب انواع البسه قاچاق کشف و اقلام مکشوفه به همراه متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل پليس امنيت عمومي نهاوند شد.

توصیه های پلیسی در خصوص قاچاق کالا:

مواد خوراکی قاچاق،سیگارت خارجی و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق موجب شیوع بیماری های ناشناخته در جامعه می شود.
با در اختیار گذاردن اطلاعات لازم در مورد خرید و فروش ،حمل و نگهداری کالای قاچاق با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشید.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما