وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 تير 1394 ساعت 15:46   |   کد مطلب: 15124
استفاده از امکانات کشور و صادرات راهکارهای دستیابی به اقتصاد مقاومتی است/دهیاران در انتخابات بی طرف باشند
استفاده از پتانسیل و امکانات درون کشور و نیز صادرات از مهمترین راهکارهای اقتصاد مقاومتی در کشور است.

به گزارش نافع، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در آئین گرامی داشت روز دهیار بیان کرد: در زمان انتخابات توجه کاندیداها بر روستاها معطوف می‌شود، که دهیاران باید در انتخابات بی‌طرفی خود را اعلام و در برگزاری انتخابات سالم کوشا باشند.
استاندار همدان افزود: از آنجایی که دهیاران و بخشداران مجری برگزاری انتخابات در روستاها هستند باید به سلامت انتخابات توجه داشته باشند زیرا سلامت انتخابات مهمتر از خود انتخابات است.
وی تاکید کرد: هیچ نیروی سیستم دولتی و نظامی اجازه ورود به مسائل و تبلیغات انتخاباتی را ندارند چون خلاف شرع، قانون و اخلاق است و با متخلفان برخورد می‌شود.
نیکبخت اظهار کرد: بیش از ۴۰ درصد جمعیت استان همدان روستایی بوده و این فرصتی است تا بتوانیم این آمار را حفظ کنیم و بعید نیست اگر خدمات روستایی افزایش یاید این آمار نیز افزایش یابد.
وی با بیان اینکه مهاجرت ها نباید همواره از سوی روستا به شهر باشد، تصریح کرد: با قرار دادن امکانات مطلوب برای روستاییان به مهاجرت از شهرها به روستاها می توان امیدوار بود.
استاندار خاطرنشان کرد: دهیاران و بخشداران باید متناسب با ظرفیت موجود در هر روستایی طرح اقتصادی ویژه‌ای را راه‌اندازی کنند که در این راستا دولت به تعاونی‌ها و افراد حقیقی اجرا‌ کننده طرح در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با سود 3 تا 10 درصد اختصاص می‌دهد.
وی افزود: دهیاران و شوراهای روستایی و بخشداری ها باید با همکاری هم ظرفیت های روستاها را شناسایی کنند و متناسب با ظرفیت هر روستا فعالیت خاص آن روستا را تعریف کنند.
نیکبخت بر حمایت از دهیاری ها تاکید و تصریح کرد: دهیاران استانداران کوچک روستا هستند از این رو باید مدیرن دستگاه های اجرایی، بخشداران و شوراها در این باره از آنها حمایت کنند.
انتهای پیام/ح
 

دیدگاه شما