وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 14 تير 1394 ساعت 13:05   |   کد مطلب: 15116
تهيه بستني در گاراژ تعويض روغن
رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان از دستگيري عاملان تهيه و توزيع بستني غير بهداشتي در يک گاراژ تعويض روغني مخروبه خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ "احمد رحيمي" گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت كارگاهي در امر تهيه و توزيع بستني سنتي با برند تقلبي ميهن در همدان، عوامل نظارتي پليس امنيت عمومي رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: پس از هماهنگي با مقام قضايي، ماموران اين پليس به همراه كارشناسان مرکز بهداشت همدان از کارگاه اعلامي واقع در يکي از محله هاي قديمي همدان که فاقد هرگونه تابلو علائم بود و به صورت پنهاني و غيرمجاز و غيربهداشتي تهيه مي شد، بازرسي به عمل آوردند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان همدان تصريح کرد: در بازرسي صورت گرفته مشخص شد متخلفان از نام تجاري يکي از شرکت هاي معتبر براي بسته بندي محصولات غيربهداشتي خود استفاده مي کردند که در نتيجه بيش از يک هزار و 500 عدد انواع بستني ليواني و حصيري به همراه سه هزار و 180 نوشمک، 10 حلب 10 کيلويي بستني، 10 حلب پنير 17 کيلويي، شش هزار عدد نان بستني، 350 کيلوگرم شکر، 20 قوطي اسانس غيرمجاز، 80 کيلوگرم پودر غيرمجاز، يک هزار و 260 عدد کارتن بستني بدون مشخصات و همچنين تعداد قابل توجهي قاشق بستني، ظرف بستني خالي، نايلون بسته بندي با مارک تقلبي و دو دستگاه توليد بستني و چهار دستگاه يخچال بستني کشف شد.

رحيمي با اشاره به دستگيري يک زن و پنج مرد در اين عمليات اظهار کرد: کارگاه مذکور با دستور مقام قضائي به دليل عدم رعايت ضوابط انتظامي و بهداشتي و نداشتن مجوز فعاليت، پلمب و از ادامه فعاليت آن جلوگيري به عمل آمد و افراد فعال در کارگاه به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مرکز بهداشت همدان شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما