وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 10 تير 1394 ساعت 12:55   |   کد مطلب: 15048
كشف 7000 کيلوگرم زيتون بدون هسته قاچاق در همدان
رييس پليس آگاهي استان همدان از توقيف يک دستگاه کاميون حامل 7 هزار و 140 زيتون بدون هسته قاچاق خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ رضا زارعي با بيان اين مطلب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز اين پليس ضمن تشديد اقدامات کنترلي و مبارزه بي امان با قاچاقچيان عرصه اقتصادي و در پي کسب خبري مبني براينکه قاچاقچيان قصد دارند از شهرهاي مرزي غرب کشور مقاديري کالاي خارجي با يک دستکاه کاميون از طريق محورهاي مواصلاتي استان همدان به شهرهاي مرکزي کشور و تهران انتقال دهند، رسيدگي به اين موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از اطمينان از صحت و سقم اين خبر، با تشکيل اکيپ هاي گشت خودرويي به صورت نامحسوس و اعزام به محورهاي مواصلاتي استان همدان نسبت به کنترل خودروهاي عبوري اقدام کردند که در نهايت در محور جوکار به همدان (سه راهي قهاوند)، کاميون موصوف را که توسط يک دستگاه خودرو سواري سمند اسکورت مي شد را مشاهده و طي يک عمليات پليسي آن را متوقف کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: در بررسي از کاميون، مشاهده شد حامل تعداد 102 بشکه حدوداً 70 کيلوگرمي معادل 7 هزار و 140 کيلوگرم زيتون خارجي بدون هسته فاقد اسناد و مدارک قانوني و مثبته گمرکي مي باشد.

سرهنگ زارعي با اشاره به دستگيري راننده خودرو مذکور، افزود: در اين خصوص پرونده تشکيل و در مراجع قضايي در حال رسيدگي مي باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما