وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 7 تير 1394 ساعت 08:26   |   کد مطلب: 15001
بیانات مقام معظم رهبری ،در جهت شکل گرفتن توافق پایدار نقش ویژه ای دارد
امام جمعه موقت شهر قهاوند در واکنش به توصیه های مقام معظم رهبری پیرامون توافق پایدار، اظهار کرد:فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای «توافق پایدار» و شکل گیری آن نقشی ویژه ای دارد .

به گزارش نافع، حجت الاسلام رضا کرملو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری  جهاد پرس ، در واکنش به توصیه های مقام معظم رهبری پیرامون توافق پایدار، اظهار کرد:فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای «توافق پایدار» و شکل گیری آن نقشی ویژه ای دارد .

امام جمعه موقت شهر قهاوند افزود:مسیر های رسیدن به «توافق پایدار» را رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران برای تیم مذاکره کننده و دولت ترسیم کرده اند.

وی تصریح کرد: مهمترین موارد توافق خوب که رهبری به آن اشاره داشتند بهره مندی از حق هسته ای ملت ایران بدون تحریم است.

وی افزود: غربی ها قصد دارند با سنگ اندازی های خود فناوری هسته ای در ایران وجود شکل نگیرد ولی باید برای تداوم و حفظ دستاورد های هسته ای برای ایران اسلامی تلاش کنیم.

کرملو در پاسخ به این سوال که آیا تاکید رهبری بر توافق پایدار، به معنای تداوم بی اعتمادی ایران به طرف های غربی است گفت: مبنای توافق نه بر اساس اعتماد، نوع دوستی است بلکه کاملا دقیق و غیر قابل تفسیر باشد اگر دقت کرده باشید دقیقا بعد از تفاهم لوزان جان کری در مصاحبه ای تاکید می کند که مبنای مذاکرات ما با ایران اصلا بر پایه اعتماد نیست .

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما