وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 3 تير 1394 ساعت 11:14   |   کد مطلب: 14957
	طرح جداسازی زنان و مردان در ادارات موجب آرامش و امنیت روانی می شود / نباید دچار شعارزدگی شویم
مدیرگروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی رادیو سراسری معارف گفت: اجرای طرح اخلاقی جداسازی زنان و مردان در ادارات موجب آرامش، امنیت روانی و حفظ کرامت انسانی می شود.

به گزارش نافع، احمد شعبانی راد در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حمایت معاونت صدای سازمان صدا و سیما به منظور رعایت حریم اخلاقی کارکنان اجرایی از این طرح اظهار داشت: اجرای چنین طرحی با توجه به موازین شرعی و با توجه اینکه در کشور ما بر اساس ارزش های دینی و فرهنگی مدیریت می شود ضروری بوده و دارای اهمیت بالایی است.
وی با تأکید بر عملیاتی کردن ابن طرح، دوری از شعارزدگی را در این طرح مهم عنوان و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح با شعار و سخنرانی محقق نمی شود، بلکه باید با انجام چنین طرح هایی از آسیب های فردی و اجتماعی پیشگیری کنیم.
شعبانی راد با اشاره به مزایای این طرح ابراز داشت: این طرح قطعا برای زنان و مردانی که در یک محیط به کار و فعالیت مشغول هستند امنیت روانی و آرامش روحی را به دنبال خواهد داشت و این آرامش نیز موجب بالا رفتن کارکرد و بازدهی در آن اداره می شود.

فراهم کردن ابزار سخت افزاری و نرم افزاری ضروری است / باید هوشمندانه و محتاطانه عمل شود

مدیرگروه اخبار معارفی و اطلاع رسانی رادیو سراسری معارف در ادامه با تأکید بر اجرای صحیح این طرح به شکل کاربردی و مدون تصریح کرد: باید شرایط را از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مهیا کرد و با روشی اندیشمندانه، هوشمندانه و محتاطانه این مهم را اجرایی کرد.
احمد شعبانی راد افزود: با توجه به اینکه جامعه ما جامعه ای اسلامی است لازم است شیوه حکومت داری در ادارات و نهادها نیز به سمت اسلامی شدن برود و ادارات و دستگاه های اجرایی مختلف نیز دنباله رو این طرح باشند.
وی یادآور شد: اجرای این طرح قطعا در کانون خانواده ها نیز تأثیر مثبتی خواهد داشت.

منبع:زنگ اول

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما