وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 2 تير 1394 ساعت 15:40   |   کد مطلب: 14955
فرمانده انتظامی کبودراهنگ خبر داد؛
اجرای 48 طرح منطقه ای نیروی انتظامی در کبودرآهنگ
	اجرای 48 طرح منطقه ای نیروی انتظامی در کبودرآهنگ
فرمانده انتظامی کبودراهنگ گفت: پلیس کبودراهنگ در راستای تحقق مطالبات مردم 48 طرح منطقه ای در سه ماهه نخست امسال انجام داده است.

به گزارش نافع، سرهنگ پژمان قویمی در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اولویت نیروی انتظامی کبودراهنگ، تحقق مطالبات مردم است بنابراین در این راستا 48 طرح منطقه ای،90 مورد طرح نقطه ای، 43 فقره طرح موضوعی، 17 مورد پاکسازی نقاط آلوده و اجرای طرح های مختلف دیگر در جهت کنترل مجرمین و احترام به حقوق شهروندی انجام شده است.

وی درخصوص اقدامات سه ماهه اول امسال عنوان کرد: افتتاح و بهره برداری از مرکز شماره گذاری پلاک خودرو علی رغم همه مشکلاتی که پیش رو داشتیم، بازسازی و تعمیر کلانتری 11 با اعتباری بالغ بر250 میلیون تومان، اجرای طرح های مختلف در راستای کنترل و کشف مواد مخدر، کاهش اعتیاد و جرائم و سرقت که به صورت ویژه انجام شده است.
فرمانده نیروی انتظامی کبودراهنگ افزود: وظایف نیروی انتظامی استقرار نظم و امنيت و تامين آسايش عمومي و فردي، مقابله و مبارزه قاطع و مستمر با هر گونه خرابكاری، مراقبت و كنترل، اجراي قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، مبارزه با مواد مخدر و قاچاق، پيشگيري از وقوع جرم، دستگيري متهمين و مجرمين و جلوگيري از فرار و اختفا آنهاست.
قویمی یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات شهرستان کبودراهنگ را افزایش بیکاری دانست و گفت: باید در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان کبودراهنگ اقدامات اساسی و اصولی انجام گیرد چون ریشه همه مشکلات و جرائم از بیکاری ناشی می شود.
وی وضعیت کنونی شهرستان کبودراهنگ را از هرنظر مطلوب ارزیابی نمود و افزود: از آبان ماه سال 93 تا به امروز موفق به کنترل و کاهش چشمگیر سرقت و جرائم شده ایم  و اکنون در وضیعتی بسیار مطلوب و قابل قبولی قرار داریم و این نتیجه تلاش و کوشش شبانه روزی همکاران و توجه و تعامل مردم ولایتمدار و مذهبی شهرستان کبودراهنگ است.

منبع:کورنگ
انتهای پیام/ح

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما