وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 14:50   |   کد مطلب: 14880
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از دستگيري يکي از قاچاقچيان مواد مخدر و کشف 10 کيلوگرم ترياک از وي خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ هادي قزوينه اي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توان اطلاعاتي و عملياتي ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر همدان، محموله 10 کيلويي ترياک که از استان هاي جنوبي کشور به سمت همدان در حال انتقال بود، شناسايي شد.

وي افزود: در پي کسب خبري مبني بر اينکه قرار است  يک محموله مواد مخدر توسط فردي از استان هاي جنوبي تهيه و به استان همدان منتقل شود، دو اکيپ از ماموران اين پليس در 48 ساعت گذشته با انجام تور ايست بازرسي متهم و خودور اش را شناسائي و پس از تعقيب و مراقبت در يکي از ميدان هاي شهر همدان خودرو موصوف را متوقف و نامبرده را دستگير کردند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان ادامه داد: در بازرسي از خودرو مذکور 10 کيلوگرم ترياک که به صورت حرفه اي در اين خودرو جاسازي شده بود، کشف شد.

سرهنگ هادي قزوينه اي در پايان خاطرنشان کرد: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگرد هاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود مرسوم بوده که هوشياري و هوشمندي پليس در شناسائي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد قابل تقدير است.

توصیه های پلیسی در خصوص اعتیاد به مواد مخدر:

در فرزندان خود اين باور را ايجاد كنيم كه «براي شاد زيستن نيازي به مصرف مواد مخدر نيست» و «شادي كاذب مصرف مواد مخدر، به سرعت جاي خود را به غم و اندوه خواهد داد».
تلاش براي تجربه كردن مصرف مواد مخدر مانند بازي كردن با دم شيري گرسنه است.
هيچ معتادي به نيت معتاد شدن مصرف مواد مخدر را شروع نكرده است.

خانواده مهم‌ترين و اساسي‌ترين نقش را در پيشگيري از اعتياد جوانان به مواد مخدر ايفا مي‌كند

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما