وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 14:44   |   کد مطلب: 14879
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد:
کشف بیش از 6 کیلوگرم هروئین در ملایر
	کشف بیش از 6 کیلوگرم هروئین در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در طی عملیات اطلاعاتی و شناسایی پلیس ملایر مقدار شش کیلو و 320 گرم مواد مخدر هروئین در ملایر کشف و چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

به گزارش نافع، شعبان ترک نیا با اشاره به کشف شش کیلو و 320 گرم مواد مخدر هروئین در ملایر اظهار داشت: در راستای برخورد بی‌امان با سوداگران مرگ و فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در ملایر مقدار شش کیلو و 320 گرم مواد مخدر هروئین در ملایر کشف شد.
 

وی گفت: با انجام کارهای اطلاعاتی دقیق  و مستمر مأمورین نیروی انتظامی در پی شناسایی یک محموله مواد مخدر دریکی از ورودی‌های شهر ملایر این مواد مخدر را کشف کردند.
 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر افزود: در طی عملیات ضربتی پلیس یک خودرو سواری حامل این محموله مواد مخدر متوقف و چهار نفر از سوداگران مرگ دستگیر شدند.
 

ترک نیا گفت: در بازرسی انجام‌شده از خودرو متوقف‌شده تعداد هفت بسته هروئین به وزن شش کیلو و 320 گرم و یک عدد پایپ ضبط گردید.
 

وی با اشاره به اهمیت کار فرهنگی و آگاه سازانه در جهت کاهش تقاضای مواد مخدر و نیل به پیشگیری اجتماعی عنوان کرد: در کنار مبارزه قاطعانه پلیس با سودا گران و توزیع‌کنندگان مواد مخدر باید با نهضت روشنگری  اقشار مختلف مردم را با مضرات مواد مخدر آشنا نمود.
منبع:ملایری ها

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما