وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : پنجشنبه 28 خرداد 1394 ساعت 07:12   |   کد مطلب: 14857
	واژه "لحظه های نیاز" رهبر معظم انقلاب تلنگری بر مسئولان است / مذاکره کنندگان کمی به خود بیایند
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان واژه "لحظه‌های نیاز" در فرمایشات مقام معظم رهبری را تلنگری بر مسئولان کشور بیان کرد و گفت: کافی است مسئولان کمی با دقت نظر به محتوای این پیام توجه داشته باشند.

به گزارش نافع، حجت  الاسلام سیدصادق حسینی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه با حضور این 270 شهید، فضای دل انگیز و معنوی در کشور ایجاد شد، افزود: این فرمایش مقام معظم رهبری آنقدر عمیق است که مسئولان باید  به خود بیایند و حضور شهدا را تجدید خاطره ای بدانند که آنها عزیزترین داشته خود را فدا کردند تا به دشمن اجازه ذره‌ای سلطه و تجاوز به کشور را ندهند.
وی افزود آنها با دستان بسته از جان خود گذشتند تا الگوی ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن زورگو باشند و مسئولان هم باید نه با دستان بسته بلکه با آغوش باز در برابر دشمنان قد خم نکنند.
حسینی ادامه داد: پیام مهم شهدا حفظ عزت و استقلال کشور حتی با سخت ترین شرایط و مشکلات بود و امروز نیز مسئولان باید در صدد حفظ همین آرمان ها باشند.
این مسئول ابراز داشت: مسئولان و در رأس آن مذاکره کنندگان باید در تصمیمات خود تجدید نظر کنند و بدانند که مردم همواره پای ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرماشات رهبر انقلاب مبنی بر نیاز امروز ما به شهدا و امام شهدا، تصریح کرد: شاید این تعبیر را از نگاهی دیگر می توان بررسی کرد که حضور حماسی این شهدا همانند مرهمی برای دل های ملت در فشارهای زندگی روزمره است.
حجت الاسلام حسینی تأکید کرد: ملت ایران وقتی آن همه ایستادگی،استقامت، از خودگذشتگی و مظلومیت را از شهدا می بینند ذهنشان آرام می شود و رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بار دیگر در ذهنشان تداعی می شود.

انتهای پیام/ح

 

دیدگاه شما