وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 14:05   |   کد مطلب: 14850
دبیر شورای همگرایی اصولگرایان استان همدان گفت: وقوف شهدا در آستانه ماه مبارک رمضان تلنگری بر مسئولان و به ویژه مذاکره کنندگان بود که بدانند در گردریزی های مذاکرات ارزش های ایران اسلامی را حفظ کنند.

به گزارش نافع، حسین صادقیان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: پیام حضور 270 شهید گلگون کفن در ایران اسلامی این بود که ما آدم ها را که به نوعی اسیر زندگی روزمره شده ایم و در فضای مادیات و دنیا طلبی غرق شده ایم بیدار کند.
وی با تأکید بر پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خداوند در لحظه های نیاز بشارت خود را به این ملت نازل می کند، تصریح کرد: این موضوع به واقع شاید مسأله هسته ای و بحث مذاکرات باشد و اینکه مذاکره کنندگان تن به خواسته دشمن ندهند و عزتمندی و شرف ایران اسلامی را حفظ کنند.
صادقیان ادامه داد: مگر نه این است که خون شهدا به خاطر همان ایستادگی در برابر ظلم ریخته شده است، مداکره کنندگان باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.
این مسئول تأکید کرد: مذاکره کنندگان باید با توکل به خدا سعی در حفظ عزت و مصلحت کشور باشند و مذاکره را به هیچ عنوان قبول نکنند.
دبیر شورای همگرایی اصولگرایان استان همدان ادامه داد: مذاکره کنندگان باید عزت مسلمین و همینطور انقلابیون و مستعضان جهان را در بحث مذاکرات مورد توجه قرار دهند و عزت شهدا و انقلاب را که به هم گره خورده حفظ کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما