وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 11:04   |   کد مطلب: 14741
کشف حدود 2 هزارکيلوگرم پرتقال قاچاق در همدان
رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف 1 هزار و 965 کيلوگرم پرتقال مصري د راين شهرستان خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز اين پليس ضمن تشديد اقدامات کنترلي و مبارزه بي امان با قاچاقچيان کالا وارز در موقعيت ايستگاه بازرسي "شهيد زارعي" و در حين کنترل خودروهاي عبوري از شهرهاي مرزي غرب کشور به يک دستگاه کاميونت ايسوزو مشکوک شدند.

وي افزود:خودرو مذکور توسط ماموران پليس متوقف شد و پس از بررسي آن مشخص شد که حامل پرتقال خارجي و فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکي مي باشد.

رئيس پليس آگاهي استان افزود: در بازرسي دقيق از خودرو توقيفي مقدار 131 کارتن که حاوي يک هزار و 965 کيلو گرم پرتقال مصري قاچاق بود کشف شد.

سرهنگ رضا زارعي گفت: خودرو و راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز منتقل شدند و در اين خصوص پرونده اي تشکيل و در مراجع ذيصلاح در حال رسيدگي مي باشد.

وي همچنين در ادامه گفت:ماموران پليس به يك دستگاه خودرو سواري زانتيا نيز كه از پاوه به سمت تهران در حال حركت بود مشكوك كه پس از متوقف نمودن آن و بازرسي از خودرو متوجه وجود جاسازي در قسمت صندوق عقب آن شدند.

سرهنگ زارعي اظهار داشت: پس از بازرسي از خودرو توقيفي تعداد 153 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه گران قيمت با ارزش تقريبي يك ميليارد و 200ميليون ريال كشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان در خاتمه گفت:متهم دستگير و به همراه خودرو مذکوربه اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان انتقال داده شدند وپرونده اي در اين خصوص تشكيل كه در حال رسيدگي مي باشد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما