وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 17 خرداد 1394 ساعت 13:46   |   کد مطلب: 14714
هفت اصل از مهم‌ترین اصول اندیشه امام خمینی(ره) از منظر مقام معظم رهبری + جدول
در جدول زیر، هفت اصل از اصول امام خمینی(ره) که رهبر انقلاب در سخنرانی روز گذشته خود در مرقد امام بر آنها تأکید کردند، مرور شده است.

به گزارش نافع، به نقل ازگرو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز در اجتماع پرشکوه و کم‌نظیر مردم وفادار ایران در حرم مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، مکتب امام خمینی را نقشه راه پرامید ملت ایران خواندند و با اشاره به ضرورت مقابله با تحریف شخصیت امام، تاکید کردند: بازخوانی اصول مستند مکتب امام، تنها راه مقابله با تحریف شخصیت آن بزرگوار است.

 اصولی مانند: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتماد به صدق وعده الهی و بی‌اعتمادی به مستکبران، اعتماد به اراده و نیروی مردم و مخالفت با تمرکزهای دولتی، حمایت جدی از محرومان و مخالفت با اشرافی‌گری، حمایت از مظلومان جهان و مخالفت صریح و بی‌ملاحظه با قلدران بین‌المللی، استقلال و رد سلطه‌پذیری، و تاکید بر وحدت ملی.

 محور اصلی بیانات دیروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم ارتحال امام خمینی رحمه‌الله درباره‌ی خطر «تحریف» شخصیت امام راحل و لزوم بازخوانی مبانی و «اصول» ایشان بوده است. در جدول زیر، هفت اصل از اصول امام خمینی، که رهبر انقلاب در این سخنرانی بر آنها تأکید کردند، مرور شده است.

 

دیدگاه شما