وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 20:08   |   کد مطلب: 14709
نماینده طلاب و فضلای همدان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: متاسفانه برخی افراد مغرض در صدد تحریف شخصیت امام راحل هستند، اینان بدانند که راه به جایی نخواهند برد.

به گزارش نافع، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی نماینده طلاب و فضلای همدان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) با انقلاب اسلامی به جامعه جهانی چنان تلنگری زد و آنها را به دفاع از آزادی و استقلال رهنمون ساخت.

وی اظهار کرد: کار امام راحل ایجاد حکومت اسلامی بود که در کل تاریخ جهان بی سابقه است.

عضو مجمع نمایندگان طلاب حوزه علمیه قم افزود: امام خمینی (رحمت الله علیه) حکومت اسلامی را برای اولین بار بر اساس اصل ولایت فقیه بنیان گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری با هوشیاری و بصیرت خود بحران‌ های کشور را مدیریت و توطئه‌ های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرده، گفت: هر کسی، در هر لباس و جایگاهی مبانی امام خمینی (رحمت الله علیه) را تحریف کند از چشم مردم می‌افتد.

رضوی اظهار کرد: متاسفانه برخی یاران دیروز امام راحل راه امام (ره) را گم کردند و ملت غیور ایران اسلامی به هیچ شخص و گروهی اجازه تحریف و انحراف از راه امام خمینی (رحمت الله علیه) را نخواهد داد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل فرمودند: "هرکس هر حرفی را که خود می پسندد به امام نسبت ندهد، این چه حرفی است که امروز برخی ها می زنند و هر حرفی را به امام نسبت می دهند"

نماینده طلاب و فضلای همدان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: امروز معیار اصلی ما خط امام راحل و حجت شرعی برای این راه نورانی فقط حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظلّه العالی) است.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما