وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 11:36   |   کد مطلب: 14638
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: وصیت نامه امام خمینی(ره)دستورالعمل راه انقلاب بعد از ایشان و بیان کننده اهداف و آرمان‌های آن بزرگوار است.

به گزارش نافع، حجت الاسلام والمسلمین داود عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها، با اشاره به ضرورت هر چه بیشتر تبیین وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: وصیت نامه امام خمینی(ره)دستورالعمل راه انقلاب بعد از ایشان است و بیان کننده اهداف و آرمان‌های آن بزرگوار است.

وی افزود: این وصیت نامه نشان دهنده تفکر امام خمینی(ره) تا آخرین لحظات عمر شریفشان در برابر مسائل و جریانات داخل و خارج از کشور است.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی  شهرستان ملایر گفت: امام خمیی(ره) در وصیت نامه الهی سیاسی خود مسیر انقلاب را به شفاف و روشن برای باقی ماندگان بیان کرده است.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم که این وصیت نامه را خوانده و به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب برای پایداری هر چه بیشتر انقلاب عمل کنیم.

عباسی گفت: من پیشنهاد می کنم که وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی(ره) در دروس دانش آموزان گنجانده شود تا دانش آموزان با راه و روش امام خمنی(ره) هر چه بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: مسئولین نظام نیز به وصیت نامه الهی سیاسی امام(ره) مراجعه کنند و ببینند تا چه حد  به فرمایشات امام عمل کرده اند و با آرمان‌های امام به چه اندازه فاصله دارند.   

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما