وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 12:29   |   کد مطلب: 14627
 درخشش دانشجویان همدان در سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور
دانشجویان همدان در سی امین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور که در مرحله منطقه چندی پیش به میزبانی لرستان برگزار شد خوش درخشیدند.

به گزارش نافع، مرحله دانشگاهی سی امین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان در اسفندماه و با حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان برگزار شد.

این مسابقات در بخش‌های؛ کتبی، شفاهی، ادبی، هنری و پژوهشی انجام گرفت که رقابت در مرحله منطقه بخش کتبی در روز 8 اردیبهشت ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار و بخش شفاهی منطقه در مورخ 28 الی 30 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

دانشجویان شرکت کننده همدان از دانشگاه‌های ملی ملایر و بوعلی سینا در این دوره حضور داشتند که در بخش شفاهی دانشگاه بوعلی 5 رتبه برتر و دانشگاه ملایر موفق به کسب یک رتبه برتر و در بخش کتبی این جشنواره نیز دانشگاه ملایر موفق به کسب 6 رتبه برتر و دانشگاه بوعلی نیز یک رتبه را از آن خود کرد.

دانشجویان برتر در مرحله کتبی؛ مریم حمزه لو حائز رتبه نخست، فاطمه رحیمیان انور و حسین عبدلی به طور مشترک موفق به کسب رتبه دوم در رشته سیره معصومین(ع)، الناز  شکری حائز رتبه دوم از دانشگاه بوعلی و الهه خرقانی از دانشگاه ملایر حائز رتبه سوم در رشته احکام، سپیده  ناظم حائز رتبه نخست و نسرین  مرادی حائز رتبه سوم در رشته آشنایی با احادیث و ادعیه شدند.

دانشجویان برتر در مرحله شفاهی؛ هاجر محمدی در حفظ 20 جزء حائز رتبه نخست از دانشگاه ملایر، زهره حیدری در رشته حفظ کل موفق به کسب رتبه نخست، معصومه ابراهیمی در بخش قرائت ترتیل حائز رتبه سوم، راضیه عرفانیان و اکرم رستمی به ترتیب دوم و سوم در بخش قرائت تحقیق و کامران طارمی نیز در حفظ 5 جزء رتبه دوم را کسب کرد.

دانشگاه کردستان میزبان مرحله‌ سراسری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان از 9 لغایت 11 شهریور ماه 1394 است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما