وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 16:46   |   کد مطلب: 14616
رئیس اداره کتابخانه های عمومی کبودراهنگ خبر داد؛
کلنگ زنی 3 باب کتابخانه روستایی در کبودراهنگ
کلنگ زنی 3 باب کتابخانه روستایی در کبودراهنگ
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کبودراهنگ از کلنگ زنی 3 باب کتابخانه روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: شهرستان کبودراهنگ با احداث این کتابخانه ها دارای 11 کتابخانه عمومی خواهد شد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، سیدجواد معینی در حاشیه کلنگ زنی 3 باب کتابخانه روستایی در روستاهای امیرآباد، خان آباد و سوباشی که با حضور نماینده مردم کبودراهنگ در مجلس، فرماندار کبودراهنگ، مدیرکل روابط عمومی بانک پاسارگارد کشور، مدیرکل امور روستایی و تعدادی از مسئولین کشوری و استانی وشهرستانی کلنگ زنی شد، اظهار کرد: در شهرستان کبودراهنگ 8 باب کتابخانه عمومی شهری و روستایی وجود دارد که با احداث این 3 باب به تعداد 11 باب خواهد رسید.

وی عنوان کرد: برای هر کدام از این کتابخانه ها 200 میلیون اعتبار نیاز می باشد که از محل بانک پاسارگارد، واحد خیرساز آن تامین می شود و تا پایان هفته دولت آماده بهره برداری می باشد.

نماینده مردم کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی در این مراسم افزود: هدف از انقلاب بزرگ اسلامی در ایران در سال 57 ، که با تغییر دیدگاه ارزش های رژیم حاکم و هدایت حضرت امام(ره) رخ داد و به سمت برقراری فرهنگ غنی و ارزش های والای فقه شیعه حرکت کرد این فرهنگ هم اثربخش و هم دارای جایگاه والایی است.

محمدعلی پورمختار عنوان کرد: یکی از قدم های اساسی و جدی گسترش فرهنگ غنی اسلام از طریق کتاب و کتابخوانی به ما منتقل شده است که برای گسترش فرهنگ، نیاز جدی و اساسی برای نسل امروز و نسل سوم انقلاب و آینده وجود کتابخانه های شهری و روستایی است.

وی درپایان با اشاره به اینکه فعالیت بانک ها در کشور جمهوری اسلامی ایران صرفا پولی، نظامند کردن و فعالیت های اقتصادی نیست تاکید کرد: اساس اتفاقات در کشور بخصوص جمهوری اسلامی ایران فرهنگ است در همین راستا بانک پاسارگاد با یک اقدام جهادی 3 باب کتابخانه روستایی در شهرستان کبودراهنگ احداث می نماید.

انتهای پبام/ب

دیدگاه شما