وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 12:41   |   کد مطلب: 14559
مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
وصیت نامه امام خمینی(ره) باید مرجع تصمیم گیری گروه های سیاسی باشد
امام
مسئول سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: وصیت نامه امام خمینی(ره) تضمین کننده درستی مسیر انقلاب است و باید به عنوان مرجع تصمیم گیری گروه های سیاسی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش نافع، محمود قاسمی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه وصیت نامه امام(ره) یك متن معمولی و رمانتیک نیست، اظهار داشت: وصیتنامه امام راحل(ره) چراغ روشنی است که به منظور صیانت از انقلاب، هدایت ادامه مسیر انقلاب اسلامی و جلوگیری از هر گونه انحرافی برای مسئولان نظام به سمت اهداف اصلی کشور به نگارش در آمده است.
وی افزود: این وصیتنامه بسیار جامع و کامل و زبان آن آنقدر ساده و روان است که نیازی به تفسیر و تأویل ندارد و همه سیاسیون می توانند بدون هیچ افراط و تفریطی یکبار دیگر آن را درست تر و بهتر مرور کنند.
قاسمی با تأکید بر اینکه اگر بخواهیم به مسیر امام راحل(ره) و شهدا برگردیم باید بار دیگر وصایای امام را دقیق تر مرور کنیم، تصریح کرد: بدون شک اگر وصیتنامه را کنار بگذاریم، فراز و فرودهای کشور نمی تواند جریان انقلاب را به مسیر درستی هدایت کند و قطعا انقلاب از مسیر خود خارج خواهد شد.
این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به اینکه وصیت نامه امام خمینی(ره) چیزی جز بازتاب آموزه های مكتب اسلام نیست، ابراز داشت: امروز مذاکرات هسته ای موضوع مهمی در کشور است که لازم است دیپلمات های کشورمان بزرگترین درس در حوزه سیاست خارجی را از وصیتنامه امام خمینی(ره) استخراج کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما