وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 11:36   |   کد مطلب: 14506
مسابقات قرآن بسیج بانوان همدان در نیمه اول سال جاری برگزار می شود
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه همدان از برگزاری مسابقات قرآن بسیج بانوان استان در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت‌، حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود.

به گزارش نافع، فاطمه ستاری، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه همدان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: مسابقات قرآن بسیج شجره طیبه صالحین در سه سطح شهرستانی‌، استانی و کشوری با هدف مسابقات اشاعه فرهنگ قرآن و آشنا شدن جوانان با مباحث قرآن تفسیر آیات موضوعی و تجوید برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن بسیج بانوان در رشته‌های قرائت‌، حفظ و مفاهیم برگزار می‌شود، عنوان کرد: از جمله برنامه‌های امسال شناسایی و استعداد یابی حافظان قرآن در مهد‌های قرآنی است.

ستاری ادامه داد: امسال به همت بسیج جامعه زنان سپاه همدان برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود که از آن جمله مبانی قرآن را به شکل‌های آموزنده و شاد به وسیله کتاب‌های خاصی ویژه بچه‌های مهد و پیش‌دبستانی تدریس می‌شود و در پایگاه‌های مقاومت بیسج در کنار مساجد برای جوانان بی بضاعت که در شرف ازدواج هستند جهیزیه تهیه می‌شود.

وی اظهار کرد: همچنین، امسال کارگاه‌های مختلفی چون همسرداری مهارت‌های زندگی با عنوان دخترانه و نشست فرهنگی ماداران پرچم‌داران مقابله با جنگ نرم با عنوان «مادرانه»، خطبه خوانی حضرت زینب(س) در اربعین با هدف تبیین شخصیت حضرت زینب(س) و نقش زنان با عنوان «گوهر علم و عفاف»، بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، حلقه صالحین، ترویج فرهنگ فاطمی برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه همدان افزود: همچنین، به فرهنگ‌سازی سبک زندگی اسلامی در پرتو فرمایشات رهبر معظم انقلاب که در فرمایشاتشان 35 خواسته در رابطه با سبک زدگی اسلامی مطرح داشته‌اند در مناسبات مختلف به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

ستاری با اشاره به شهید شاخص زن در استان همدان اظهار کرد: در سال 94 در واقع استان همدان در زمینه انتخاب شهید خانم شاخص سال با توجه به آنکه شهدای ترور و یا شهدای مناطق جنگی در بین شهدا زن وجود نداشت و همه شهدای گرانقدر در بمباران به درجه شهادت نائل شدند متأسفانه انتخابی صورت نگرفته است.

منبع:ایکنا

انتهای پیام

دیدگاه شما