وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 16:38   |   کد مطلب: 14496
درپی تشدید بی آبی در برخی روستاهای کبودراهنگ؛
تجمع زنان روستایی در مقابل فرمانداری کبودرهنگ
تجمع زنان روستایی در مقابل فرمانداری کبودرهنگ
در پی تشدید بی آبی در برخی روستاهای کبودراهنگ؛ جمعی از زنان روستای طاهرلو روز سه شنبه هفته گذشته در مقابل فرمانداری کبودرهنگ تجمع و خواستار حل مشکل آب آشامیدنی روستای خود شدند.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، يکی از اهالی روستای طاهرلو گفت: از آغاز فصل گرما به علت کمبود آب شرب اهالی اين روستا رنج می برند.
وی که خود را نماينده معترضان وضعیت آب روستا معرفی کرد در تماس تلفنی با خبرنگار کورنگ گفت: وضعیت کمبود آب شرب در روستای طاهرلو بیش از شش سال است غیر قابل تحمل است و زنان این روستا از کمبود آب بیشترین مشکلات را تحمل می کنند.
گفتنی است برخی روستاهای کبودراهنگ با توجه به خشکسالی های پی در پی دچار کم آبی شديد شده اند.
هفته گذشته نیز یکی از اهالی روستای طراقیه در تماس تلفنی به خبرنگار کورنگ گفت: قنات تامین آب روستای طراقیه بر اثر حفر یک چاه در کنار آن خشک شده است.
وی گفت: اگر این چاه غیر مجاز است، چرا مسئولین آن را مسدود نمی کنند تا آب آشامیدنی مردم این روستا تامین شود. و اگر مجاز است چرا مسئولین برای آن مجوز صادر کرده اند و باعث شده اند مردم این روستا تشنه بمانند.
وی که نخواست نامش در خبر منعکس شود گفت: جمعی از اهالی این روستا نیز در اعتراض به وضعیت آب شرب روستای خود در مقابل فرمانداری تجمع کرده بودند.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما