وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : شنبه 19 ارديبهشت 1394 ساعت 13:50   |   کد مطلب: 14328
ورزش
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان گفت:روند ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزش دانش آموزی استان همدان سرعت پیدا می کند.

به گزارش نافع به نقل از زنگ اول، عبدالله جعفری در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: با توجه به سفر وزیر آموزش و پرورش به استان همدان در هفته گذشته شاهد بین وی و استاندار و مدیران کل آموزش وپرورش و نوسازی وتجهیز مدارس استان همدان بودیم که نتیجه آن می تواند منشا خیر فراوانی برای ورزش و سلامت دانش آموزی استان قرار گیرد.
وی افزود: در این نشست که معاون فنی و نظارت نوسازی مدارس کشور نیز حضور داشت مقرر شد موضوع تکمیل 9 استخر دانش آموزی نیمه تمام که از سال 89 آغاز شده است، ضمن اولویت بندی به ترتیب اجرا از مناطق محروم انجام و بر اساس آن نسبت به تکمیل و بهره برداری از پروژه ها اقدام شود.
جعفری اظهار داشت: قرار است اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی با نظر ویژه وزیر آموزش وپرورش تامین شود که پیگیری های لازم در این زمینه آغاز شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان یادآور شد: دهم اکنون دانش آموزان و فرهنگیان استان از وجود حتی یک استخر ورزشی محروم هستند و این در حالی است که با مقایسه و نگاهی به سایر استان های کشور وجود چنین فضاهای ورزشی هم از نظر آموزشی و رفاهی و هم از نظر ارتقای مدیریت ورزشی تبدیل به یک فرصت و از شاخص های پیشرفت در زمینه ورزش آموزش وپرورش شده است.
این مسئول تصریح کرد: استان همدان سابقه بسیار خوبی در ورزش پایه و مادر شنا دارد که اگر بتوان از ظرفیت پروژه های نیمه تمام استخرهای شنا بهره گرفت می توان امیدوار به آینده روشن و معرفی استعداد های فراوان در این رشته مهم بود، آینده ای که هم ورزش قهرمانی و هم سطح سلامت جامعه دانش آموزی و فرهنگیان استان را ارتقا خواهد داد.
عبدالله جعفری ابراز داشت: اگر چه طرح مفید سباح و آموزش شنای دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در سال 88 با قوت آغاز شد اما نبود استخر ویژه دانش آموزان موجب تحمیل هزینه های سنگین به آموزش وپرورش استان شد در حالی که همین طرح در استان های برخوردار از استخر به خوبی از طریق مربیان و ناجیان غریق با کمترین هزینه برای آموزش وپرورش در حال پیگیری است.

دیدگاه شما