وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : يكشنبه 13 ارديبهشت 1394 ساعت 14:00   |   کد مطلب: 14257
معاون پژوهشی آموزش و پرورش همدان در گفتگو با زنگ اول خبر داد:
اجرای 120 برنامه به مناسبت هفته معلم در استان / قدردانی از معلمان؛ تضمین کننده سلامت جامعه
روز
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش همدان از اجرای 120 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در این استان خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از زنگ اول، بهروز مهری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه این برنامه به شکل ویژه در همدان و در مناطق 19 گانه استان برگزار می شود، گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی از 18 معلم نمونه استانی و یک معلم نمونه کشوری تجلیل خواهد شد.
وی برگزاری مراسم تجلیل از بازنشستگان مجموعه آموزش و پرورش استان را یکی دیگر از برنامه های شاخص هفته معلم عنوان و خاطرنشان کرد: در این مراسم که با همکاری کانون بازنشستگان برگزار می شود از 400 نفر از بازنشستگان استان از سال 1358 تاکنون قدردانی خواهد شد.
مهری ادامه داد: برگزاری همایش تجلیل از فرهنگیان اداره کل به همت سپاه انصارالحسین(ع) با سخنرانی سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از جمله برنامه هایی است که فردا 14 اردیبهشت ماه در اداره کل آموزش و پرورش برگزار می شود.
این مسئول در ادامه  با تأکید بر اینکه در این هفته برنامه های متنوعی در سراسر استان اجرا خواهد شد، اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، عیادت از بیماران صعب العلاج فرهنگی بستری شده در بیمارستان ها، یادواره شهدای فرهنگی، همایش معلمان مدارس استثنایی و غیرانتفاعی، حضور مدیرکل و مسئولان اداره کل در مدارس و اهدای شاخه گل به معلمان، همایش پیاده روی هزار نفری با حضور فرهنگیان و خانواده آنها، همایش 300 نفری کوهنوردی فرهنگیان، برگزاری مسابقات فوتسال و تنیس روی میز، مسابقات قرآنی، مسابقات وبلاگ نویسی با موضوع شعار سال، دیدار مسئولان آموزش و پرورش با خانواده شهدای فرهنگی و جانبازان فرهنگی و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه هایی است که در این ایام برگزار می شود.

 

قدردانی از معلمان تضمین کننده سلامت جامعه است

 

معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش همدان در ادامه به مقام و جایگاه معلمان در جامعه اشاره کرد و ابراز داشت: معلمان در کشور ما نقش مهمی در عرصه‌های مختلف جامعه دارند و باید قدردان زحمات خالصانه آنها بود.
بهروز مهری با اشاره به اين که نيروي انساني عامل توسعه هر جامعه اي است، یادآور شد: آموزش و پرورش در توسعه پايدار نيروي انساني بسيار موثر است و کشور توسعه پيدا نمي کند مگر اين که در بحث آموزش و پرورش به شکل پيشرفته عمل شود.
وي اضافه کرد: معلمان بايد بدانند که شغلي ارزشمند دارند و اين عزت و احترام جامعه مرهون تلاش ‌هاي خالصانه آنان است.
مهری افزود: ايام هفته معلم نمادي است که در سالروز شهادت استاد مطهري تبلور پيدا مي کند و بايد اين فضاي ايجاد شده به شکل الگو به ايام ديگر سال نيز تعميم داده شود.
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش همدان با تأکید بر اینکه معلم و معلمی در طول تاریخ منشاء هدایت بشر و چراغ فراروی انسان ها در گذر زمان بوده و خواهد بود، تصریح کرد: قدردانی از معلمان موجب ایجاد خروجی های مطلوب، بهبود کیفیت فعالیت های آموزشی و در نهایت تضمین کننده سلامت جامعه خواهد شد.

دیدگاه شما