وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : جمعه 11 ارديبهشت 1394 ساعت 10:45   |   کد مطلب: 14219
رزمایش «الی بیت المقدس» با حضور سه گردان در کبودراهنگ برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس با حضور سه گردان طی روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش نافع به نقل از کورنگ، سرهنگ محمود بداغی اعلام کرد: رزمايش «الی بيت المقدس» بسيجيان کبودراهنگ با حضور بیش از 700 نفر از بسیجیان گردان های واکنش سریع بیت المقدس سپاه ناحیه کبودراهنگ طی روزهای 17 و 18 اردیبهشت ماه جاری در منطقه عمومی تجرک برگزار می شود.
وی اظهار داشت: این رزمایش با تاکتیک ها و محورهای دفاع مستحکم، ضد کمین، دفاع از کوی و برزن، ایست بازرسی و کنترل و حفاظت از مراکز حساس و مهم شهرستان برگزار می شود.
بداغی هدف از این رزمایش را تمرین برای بالا بردن توان رزم بسیجیان در ماموریت های محوله و آمادگی دفاعی آنان عنوان کرد و گفت: بسیج همواره گوش به فرمان امام خامنه ای است و با اقتدار تمام برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته است.
وی حفاظت و حراست از مراكز حساس و حياتی شهرستان در مواقع بحران و اغتشاش را از ديگر اهداف این رزمایش عنوان کرد و گفت: در رزمایش های الی بیت المقدس اقتدار نظام جمهوری اسلامی به نمايش گذاشته می شود و یاس که ناامیدی دشمنان را در پی دارد.
سرهنگ بداغی استقرار نیروها در محل رزمایش و برگزاری کلاس‌های آموزشی، عقیدتی سیاسی و فرهنگی را از برنامه های روز اول این رزمایش عنوان کرد و گفت: همایش پیاده‌روی گردان‌های بیت‌المقدس از دیگر برنامه های رزمایش است.
 وی گفت: مراسم اجرای صبحگاه با حضور مسئولین شهرستان و سخنرانی امام جمعه کبودراهنگ و فرماندار بخشی از برنامه های روز دوم رزمایش خواهد بود.
انتهای پیام/ب

دیدگاه شما