وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 9 ارديبهشت 1394 ساعت 10:21   |   کد مطلب: 14196
مفتح در تذکر به وزیر کشور؛ خسارات وارده ناشی از سرمازدگی به باغداران تویسرکانی سریعتر پرداخت شود
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر کشور خواستار بررسی و پرداخت خسارات وارده ناشی از سرمازدگی باغات تویسرکان به باغداران به ویژه گردوکاران شد.

به گزارش نافع، «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به وزیر کشور درباره پرداخت خسارات به باغداران تویسرکانی بهع ویژه گردوکاران تذکر داد.

در این نامه آمده است که در سرمای اخیر چند شب قبل میزان قابل توجهی از باغات شهرستان تویسرکان خسارت دیده اند.

با عنایات به اعتبارات حوادث غیرمترقبه که سرمازدگی یکی از عناوین آن می باشد انتظار می رود دستور فرمایید اقدام تسریع برای تأمین پرداخت خسارت باغداران و کشاوران در شهرستان تویسرکان به عمل آید.

ضمنا تسریع در پرداخت خسارت های ناشی از تگرگ و سرمازدگی باغ ای گردو دو سال قبل نیز مورد انتظار است که پیگیری شود.

سایت خبری رودآور ششم اردیبهشت ماه جاری خبری با عنوان: ویژه رودآور از هشدارهایی که داده نشد!

روزگار گردوی تویسرکان سیاه شد/خسارت بیش از 60 میلیارد تومانی به باغات گردوی تویسرکان بر روی خروجی سایت منتشر کرده بود.در این خبر آمده است؛ سرمای بی سابقه روز پنجم اردیبهشت ماه سبب سرمازدگی شدید باغات تویسرکان به ویژه باغات گردوی این شهر شد به گونه ای که حدود 80 تا 85 درصد از باغات گردو و 60 درصد از دیگر باغات این شهرستان دچار سرمازدگی شدند و اما گردوکاران تویسرکانی از عدم هشدار هواشناسی و مدیریت ضعیف مسئولان تویسرکانی برای اجرای برنامه هایی در راستای کاهش خسارات وارده گله مند هستند و ...

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما