وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 13:47   |   کد مطلب: 14179
جلسه پیش مقدمه ایجادهماهنگی بین مسئولین و معاونین ادارات و هیأت مذهبی استان همدان در برگزاری هرچه باشکوه تر اعیادشعبانیه و مراسم گرامی داشت ارتحال بنیانگزارانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خون 15خرداد در همدان برگزارشد.

به گزارش نافع، حسن فاضلیانˈ روز سه شنبه در نخستین نشست برنامه ریزی ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد استان همدان  اظهار داشت: انقلاب اسلامی امانت بزرگ الهی و میراث گرانبهای امام بزرگوار به دست آحاد مردم است که باید به شایستگی از آن امانت داری کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی همان استمرار خط انبیا ، اولیا و ائمه معصومین است که به درستی امام خمینی (ره) در زمان حیات خویش و امروز خلف صالح ایشان ولی فقیه زمان حضرت آیت الله خامنه ای با پشتیبانی مردم سکان آن را بر عهده گرفته و تاثیر آن در بیداری اسلامی در بین ملل آزادیخواه جهان را شاهد هستیم.

وی در ادامه از برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد امسال در 9 شهرستان و 27 شهر استان همدان خبر داد و گفت: مراسم سوگواری بیست و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در شهرستان همدان ساعت 10 صبح در حسینیه امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام ˈمحمد حسن اختریˈ دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع)برگزار می شود.ی مجری اصلی برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را مردم دانست و گفت: بخش اعظم برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) هرساله توسط مردم انجام می شود که در این میان مسئولین باید با هماهنگ کردن برنامه ها مشارکت حداکثری مردم را فراهم سازند.
فاضلیان افزود: مجموعه کارهای فرهنگی که در این راستا صورت می گیرد باید به طور کلی در راستای معرفی شخصیت امام خمینی (ره) در جامعه باشد.
وی به آثار و تالیفات امام اشاره کرد و گفت: تالیفات امام راحل در حوزه های بسیار گسترده ای از معارف اسلامی صورت گرفته است که لازم است در بین نسل جوان و نوجوان تبیین و تعمیق گردد.

حجت الاسلام فاضلیان افزود: به مناسبت گرامیداشت قیام تاریخی 15 خرداد نیز مراسم بزرگداشتی از ساعت 10 صبح با حضور روحانیون،طلاب ،علمای و قسر های مختلف مردم در مدرسه آیت الله آخوند در حوزه علمیه همدان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد: آیین قیام 15 خرداد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ˈمحمود علویˈ وزیر اطلاعات در همدان برگزار می شود.

دیدگاه شما