وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 09:23   |   کد مطلب: 14172
استاندار همدان صبح امروز در شورای اداری ملایر و مراسم کلگ زنی تقاطع غیر هم سطح میدان انقلاب ملایر حضور پیدا کرد.

به گزارش نافع، به نقل از پایگاه خبری ملایری‌ها، شورای ادار شهرستان ملایر با حضور استاندار همدان و مسئولان و مدیران اسانی و شهرسانی برگزار شد.

*ساخت کارخانه تولید مصالح سبک در ملایر

محمد ناصر نیکبخت در این جلسه با اشاره به طرح‌های عمرانی اجرایی در ملایر از کلنگ زنی کارخانه ساخت مصالح سبک در ملایر توسط یک شرکت عراقی خبر داد و بیان کرد: در دوتا سه هفته آینده کنگ ساخت کارخانه تولید مصالح سبک در ملایر زده می‌شود.

وی افزود: تولیدات این کارخانه همگی برای استان بصره عراق پیش خرید ده است و  زمینی در شوشاب برای این منظور در نظر گرفته شده است و با مبلغی حدود 100 میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی می‌شود.

استاندار همدان گفت: با رایزنی‎های انجام شده با یک سرمایه گزار کارخانه فرو سلیس جدیدی در ملایر ساخته می‌شود.

* تپه نوشیجان کاندیدای  ثبت جهانی می‌شود

وی بااشاره به رایزنی ا معاون رئیس جمهور درباره ثبت جهانی آثار ملی همران عنوان کردک استان همان دارای بیش ا ز یک هزار و 700 مورد آثار تاریخی در استان داریم ولی با این وجود در حالی که نزدیک به 20 استان کشور آتار ثبت جهانی دارند

وی افزود: بر اساس رایزنی های انجام شده سا 2017 یکی از آثار تاریخی همدان به ثبت جهانی می‌رسد که تپه نوشیجان ملایر یکی از اندیدهاعای این ثبت جهانی است.

*ضمانت استاندار برای وصل اشتراک برق و گاز فولاد جعفری

نیکبخت با درخواست و وساطت درباره کارخانه فولاد جعفری از ادارت برق وگاز خواهان وصل اشتراک این کارخانه شد و افزود: با ضمانت من  گاز و برق این واحد تولیدی را وصل کنید.

 وی گفت: به جز واحد تولیدی ذوب آهن ملایر سایر واحدهای ملایر ساماندهی می‌شوند.

* اهدای خانه و سکه به قهرمان کشتی ملایری

فرماندار ملایر در این جلسه با اشاره به قهرمانی میثم مصطفی جوکار در امریکا عنوان کرد: قبل از اعزام این قهرمان ملایری استاندار همدان برای افزایش روحیه این قهرمان تعدادی سکه به وی اهدا کرد و قول یک واحد مسکونی به وی پس از قهرمانی در آمریکا داد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما