وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394 ساعت 09:20   |   کد مطلب: 14171
	افتتاح خانه بهداشت روستای شأن آباد تویسرکان با اعتبار 110 میلیون تومانی
مدير شبکه بهداشت و درمان تويسرکان از افتتاح خانه بهداشت روستای شأن آباد تویسرکان با اعتباری بالغ بر 110 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش نافع، « سيد حسن حسيني‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به شعار هفته سلامت اشاره کرد و گفت: شعار این هفته ایمنی غذا از مزرعه تا سفره تعیین شده است.

وی اظهار کرد: سبک زندگی سالم در موضوع تغذیه و سلامت عمومی جامعه نیاز به تعامل سازنده مردم و مسئولان امر دارد تا در این راستا غذایی که بر سر سفره قرار داده می شود سلامت افراد را  بیش از پیش تأمین کند.

مدير شبکه بهداشت و درمان تويسرکان با بیان اینکه برنامه های اجرایی در هفته سلامت در تویسرکان حول محور شعار این هفته است، افزود: سعی بر این است تا مغتنم شمردن این فرصت مناسب، زمینه را برای مقابله با بیماری های مرتبط با مواد مختلف غذايي و تحقق شعار هفته با رویکرد اصلاح الگوی تغذیه فراهم سازیم.

حسینی زاده در ادامه با بیان اینکه در هفته سالامت امسال خانه بهداشت روستای شأن آباد با اعتبار  110 میلیون تومانی افتتاح شد، عنوان کرد: این خانه بهداشت با زیربنای 125 مترمربع و با حضور سه بهورز در حوزه بهداشت و درمان به اهالی سه روستای شأن آباد، تقی آباد و سگاوی که شامل يک‌هزار و 363 نفر هستند، خدمات دهی می کند.

وی، برگزاری جشنواره غذای سالم در مدرسه جاج غفار رسولی، بررسی تغذیه دانش آموزان، عیادت از بیماران و اهداء شاخه گل، گرفتن فشار خون در بازار سرپوشیده تویسرکان، برگزاری همایش رابطین و کلاس آموزشی آب بهداشتی، بازدید از مراکز تولید مواد غذایی و بررسی وضعیت انتقال خون تویسرکان را از دیگر برنامه های مرکز بهداشت شهرستان در هفته سلامت سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما