وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : چهارشنبه 2 ارديبهشت 1394 ساعت 07:46   |   کد مطلب: 14039
ارژنگ امير فضلي گفت: يک سري سريال هايي که ارزش فرهنگي ندارند جايگزين سريال هاي خوب ما شده اند و سريال هاي تاريخي بسيار کم است. اگر يراي تلويزيون وقت گذاشته شود، صد در صد تلويزيون بيشتر از اين رشد پيدا مي کند و جذب مخاطبانش بيشتر از اين مي شود.

به گزارش نافع، ارژنگ اميرفضلي که همه او را به عنوان يکي از بازيگران کمدي مي‌شناسند، کار خود را با برنامه «نوروز 72» به کارگرداني داريوش کاردان، همراه با مهران مديري و حميد لولايي آغاز کرد. او به سرعت در عرصه هنر هفتم درخشيد و علاوه بر بازيگري در سينما و تلويزيون و تئاتر، کارگرداني چند مجموعه‌ تلويزيوني را نيز در کارنامه کار خود ثبت کرد. آدم شوخي است و زياد عادت ندارد به مشکلاتي که پيش مي‌آيد به ديد بد نگاه کند. آنچه مي خوانيد ماحصل گفتگويي کوتاه با اين هنرمند محبوب است؛

 آقاي امير فضلي، کمي از خودتان برايمان بگوييد؟
فکر مي کنم براي مردم به اندازه کافي شناخته شده باشم. مردم بيشتر مرا به عنوان يک کمدين مي شناسند. من کارم را با برنامه " نوروز 72" شروع کردم. علاوه بر بازيگري در سينما و تلويزيون و تئاتر، کارگرداني  چند مجموعه تلويزيوني را نيز در کارنامه کاري خود به ثبت رسانده ام. در حال حاضر هم مشغول بازي در مجموعه "سر به راه" هستم.

 کار با آقاي سعيد سلطاني چه طور است؟
آقاي سلطاني به عنوان يک کارگردان با تجربه نه تنها فقط کارگردان مجموعه است بلکه حامي گروه نيز مي باشد و خوشحالم از بابت اينکه در اين سريال با آقاي سلطاني کار کردم.

در اوايل تصويربرداري مجموعه با گروه سريال مشکلي نداشتيد؟
نه خدا را شکر. همه بازيگراني که در کنارشان بودم از هنرمندان باسابقه اي بودند که خدا را شکر، دوست شان داشتم و در کنارشان احساس آرامش مي کردم.

 اگر بازيگر نبوديد دوست داشتيد چه کاره مي شديد؟
آن قدر ادامه مي دادم و زحمت مي کشيدم  و عرق مي ريختم تا بازيگر شوم. باز هم بازيگري.

 آيا بوده بعد از سال ها از نحوه بازي در فيلمي خجالت بکشيد؟
نخير، اصلاً. چرا خجالت؟ آن موقع خام بودم ولي الآن کمي
پخته تر شدم. ولي خجالت نکشيدم.

 فکر مي کنيد سريال "سر به راه" توانسته مخاطبان زيادي را جذب کند؟
بله، حتماً همين طور بوده. انصافاً موضوع سريال آن قدر مردمي بوده که توانسته جذب مخاطبانش بالا باشد و قشر زيادي را جذب کند. خدا را شکر.

 به نظر شما رابطه مردم با سينما بهتر است يا تلويزيون؟
هم تلويزيون و هم سينما.

 چرا؟
چون يک سري سريال هايي که ارزش فرهنگي ندارند جايگزين سريال هاي خوب ما شده اند و سريال هاي تاريخي بسيار کم است. اگر يراي تلويزيون وقت گذاشته شود، صد در صد تلويزيون بيشتر از اين رشد پيدا مي کند و جذب مخاطبانش بيشتر از اين مي شود.

 دستمزد بازيگران چگونه است؟
اصلاً منصفانه نيست. خيلي هم کم است. اميدوارم بهتر هم شود.

 شهرت را دوست داريد؟
دوست دارم اما دردسر ساز است. خيلي خوب است که مردم، تو را بشناسند اما گاهي اوقات اذيت مي شوي.
 فکرمي کنيد کدام يک از کارهايتان توانسته ارتباط بيشتر و بهتري را با بيننده برقرار کند؟
سريال " تبريز در مه".
 
چه تعريفي از بازيگري داريد؟
بازيگري حرفه اي است که زندگي بايد دور آن جريان داشته باشد. بازيگري، بازتابي از زندگي است.

 چه آرزويي داريد؟
هميشه سلامت باشم و سايه خانواده ام براي مدت طولاني بالاي سرم باشد.

 معنويت چه نقشي در پيشبرد اهداف آدمي دارد؟
بدون معنويت، فرد به تکرار و ابتذال مي رسد. بدون معنويت، انسان چون کبوتري بدون بال است. من تا آنجايي که در توانم هست، نمي گذارم نمازهايم قضا شود.

 تا به حال اتفاق افتاده خصوصيات نقشي که ايفا مي کنيد روي زندگي خصوصي شما تاثير بگذارد؟
نه، چون اگر اين گونه باشد بازيگر نتوانسته موضوع را تفکيک کند. اگر کسي بتواند در آن واحد دو شخصيت داشته باشد، بيمار است و بايد مداوا شود. بازيگري حرفه اي کاملاً حساب شده و دقيق است.

 به جوانان علاقه مند به بازيگري چه توصيه اي داريد؟
توصيه مي کنم براي رسيدن به بازيگري فقط به دنبال شهرت و پول نباشند و يا ندانسته و بي دانش وارد اين حرفه نشوند. فقط زيبايي چهره ملاک نيست. شخص خوش چهره اي که بازي بلد نيست، مدل و مانکن است نه بازيگر. حتماً بايد به دنبال علم و تمرين و دانستن اين رشته بروند.
 
بازيگران مورد علاقه شما؟
همه بازيگران مورد علاقه من هستند. همه شان را دوست دارم و به آنها احترام مي گذارم. اميدوارم آنها هم همين حس را نسبت به من داشته باشند.
 

 
منبع: صراط

دیدگاه شما