وضعیت آب و هوای همدان

خبرگزاری علم و فناوری

**

تاریخ : سه شنبه 1 ارديبهشت 1394 ساعت 12:46   |   کد مطلب: 14024
نوزاد ربوده شده تویسرکانی به آغوش خانواده اش بازگشت+تصاویراختصاصی
فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان از پیدا شدن نوزاد ربوده شده بعد از چهار روز تحقیقات پلیسی خبر داد.

به گزارش نافع، سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار رودآور، گفت: روز چهارشنبه هفته گذشته 26 فرودین ماه جاری به دنبال دریافت خبری مبنی بر ربوده شدن نوزادی 12 روزه در منزلی، تحقیقات پلیس برای یافتن مجرم آغاز شد.

وی اظهار کرد: درتحقیقات اولیه مشخص شد، خانمی که هنگام زایمان مادر نوزاد در بیمارستان، با وی طرح دوستی ریخته بود، پس از زایمان، در چندین مرتبه به بهانه دیدار با مادر و نوزاد به منزل آنان رفت و آمد داشته است.

فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان افزود: در آخرین دیدار، مجرم از یک فرصت استفاده کرده، ماهرانه و بدون گذاشتن هیچ گونه آثاری در صحنه اقدام به ربودن نوزاد 12 روزه می کند.

قربانی با اشاره به اینکه مأموران پلیس آگاهی این شهرستان با شگردهای خاص پلیسی و با بهره مندی از چهره نگاری موفق به شناسایی محل اختفاء خانمی شدند که اقدام به ربودن نوزاد کرده بود، گفت: واحدهای عملیات ویژه و پشتیبانی آگاهی در اقدامی متهمه و شورهش را دستگیر به پلیس آگاهی ارجاع دادند.

وی تصریح کرد: این زن در بازجویی های اولیه خود را مادر نوزاد معرفی کرده که با بررسی مدارک های شناسایی و تناقض گویی های آشکار وی، تحقیقات تخصصی از متهم آغاز شد و بالاخره با توجه به فیلم های موجود در بیمارستان و مدارک موجود دیگرمجرم بودن متهمه برای پلیس آشکار شد.

فرمانده ناحیه انتظامی تویسرکان از ابراز رضایت مسئولان به ویژه امام جمعه شهرستان و خانواده نوزاد به دلیل سرعت عمل مأموران نیروی انتظامی تویسرکان خبر داد و افزود: امید است که این چنین اتفاقات نادری در شهرستان تویسرکان هرگز رخ ندهد.

به گزارش رودآور، هنوز انگیزه  اصلی سارق از ربودن نوزاد مشخص نشده است و اخبار تکمیلی در روزهای آینده بر روی خروجی سایت رودآور قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما